احداث کتابخانه مرکزی از مهمترین مطالبات چهارمحال و بختیاری است

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: روند احداث کتابخانه مرکزی در شهرکرد از مهمترین مطالبات استان باید سرعت گیرد.

غلامعلی حیدری در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: احداث کتابخانه مرکزی برای شهرکرد و استان موضوع مهمی است که باید به جد پیگیر اختصاص اعتبار این طرح که ملی است، باشیم.

 وی افزود: کتابخانه یکی از تاثیرگذارین نهاد‌های اجتماعی در هر کشوری است از همین رو باید این امکان برای مردم روستا‌ها و شهر‌ها فراهم شود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مهمترین مطالبات استان احداث کتابخانه مرکزی است که با وجود اینکه طی سال‌های گذشته مصوب شده، اما تاکنون اعتبار مناسبی به آن اختصاص نیافته و احداث آن بلاتکلیف مانده است از همین رو می‌طلبد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی به همراهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پیگیر اختصاص اعتبار این طرح باشند.

حیدری اضافه کرد: کتاب و کتابخوانی نه تنها منجر به سوادآموزی و علم‌آموزی می‌شود بلکه به پرورش خلاقیت و ابتکار و غنی‌سازی اوقات فراغت کمک می‌کند و در نهایت ارتقای کیفیت زندگی را به همراه دارد.

وی، فرهنگسازی را لازمه تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: هریک از دستگاه‌های عضو انجمن باید پیشنهاد‌ها و برنامه‌های خود را در خصوص فرهنگسازی کتابخوانی ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار