فرماندار مهاباد:

عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ ضعیف است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملکرد بانک‌های سطح شهرستان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ ضعیف بوده و انتظار داریم تا مهلت باقی مانده نسبت به پرداخت این وام‌ها اقدام کنند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گفت: قول‌های که طبق ابلاغیه بانک مرکزی به شروندان در راستای پرداخت وام‌های اشتغالزایی داده شده با این روند پرداخت به نا امیدی تبدیل شده و از طریق مقام عالی استان نسبت به علت این تعلل اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی و پرداخت تسهیلات از جمله برنامه‌های دولت برای کمک به بحث اشتغال بوده و در همین ارتباط نیازمند هماهنگی بیشتر بین سیستم بانکی و بدنه دولت هستیم.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای کمک به اشتغالزایی در این شهرستان اختصاص یافته است.

عباسی با بیان اینکه سال گذشته عملکرد مطلوبی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان ثبت شده و بیش تعهد ابلاغی موفق به ثبت شغل در سامانه رسد شده ایم، افزود: امسال نیز برای ۹ ماه امسال ۲ هزار و ۴۹۸ تعهد شغلی برای این شهرستان ابلاغ شده که با پیگیری و جذب اعتبارات تلاش می‌کنیم بیش از سهمیه ابلاغی نیز آن را محقق کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.