آشتیانی:

پرسپولیس سایه سنگینش را روی سپاهان و استقلال انداخت

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با برد برابر تیم ملوان سایه سنگین خود را به روی سپاهان و استقلال انداختند.

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی از پرسپولیس شاهد بودیم و این تیم بعد از مدت‌ها بازی تهاجمی ارائه کرد و بازیکنان  خیلی خوب از فضا‌ها استفاده می‌کردند. همچنین وحید امیری به خوبی در دفاع چپ  پا به توپ می‌شد و مهاجمان را تغذیه می‌کرد.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس با برد برابر ملوان آوانتاژ گلش را به سپاهان نزدیک کرد و سایه سنگین خود را به روی سپاهان و استقلال انداخت.

تیم ملوان بی برنامه بازی می‌کرد 

آشتیانی با انتقاد از عملکرد تیم ملوان گفت: تیم ملوان بی برنامه بازی می‌کرد و تاکنون یک تیم بدون برنامه ندیده بودم. ملوانی‌ها باز بازی می‌کردند و موقعیت‌های زیادی به پرسپولیس دادند. آن‌ها همانند بازی با استقلال برابر پرسپولیس ظاهر شدند و میلاد جهانی نفوذ‌های زیادی کرد و همین موضوع باعث شد که سعید صادقی هر کاری بخواهد انجام بدهد. خط دفاعی این تیم شمالی هم مشکل داشت.

شاید ملوانی ها در بازی های بعدی جنگندگی شان بیشتر شود 

او ادامه داد: تیم ملوان خیالش راحت بود که در لیگ می‌ماند به همین علت آن‌ها در چند بازی اخیر بدون روحیه و انگیزه بازی می‌کردند، اما با شکست مس کرمان برابر تیم صنعت نفت آبادان  جرقه‌ای در پایین جدول افتاد و بازی‌های ته جدولی‌ها حساس‌تر شد. شاید ملوانی‌ها در بازی‌های بعدی جنگندگی شان بیشتر شود.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره گلزنی پریرا در این بازی گفت: پریرا خوب پرس می‌کند و ضربه با توپش هم خوب است، اما در آخر فصل می‌توانیم درباره عملکردش نظر بدهیم.

شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر از سپاهان می دانم 

آشتیانی درباره اینکه تیم پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد، بیان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و در ۵، ۶ سال اخیر برای حضور در صدرجدول و قهرمانی می‌جنگید و روند مثبت و ثبات در عملکردش  داشته است.  همچنین بازیکنان  حرفه‌ای دارد و صاحب  بهترین گلر آسیا هم است.

او افزود: به نظرم اگر پرسپولیس همین روند را ادامه بدهد می‌تواند قهرمان شود. بازی با مس رفسنجان و ملوان سخت بود، اما پرسپولیس توانست ۳ امتیاز این ۲ بازی بگیرد و مابقی بازی‌ها هم باید پیروز شود و منتظر لغزش سپاهان و استقلال باشد تا به قهرمانی برسد. البته من معتقدم  قهرمانی  بین پرسپولیس و سپاهان مشخص می‌شود و  شانس سرخپوشان را بیشتر می‌دانم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
اره داداش وقتی خطای پشت محوطه جریمه رو تو بازی رفسنجان پنالتی میگیرن شانسپولیس شانسش می‌ره بالا
آخرین اخبار