مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور در زنجان پایان یافت

مسابقات پرس سینه با لوازم و بدون لوازم باشگاه‌های کشور شامگاه شنبه با شناخت نفرات برتر در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان به کار خود پایان داد.

مسابقات پرس سینه با لوازم و بدون لوازم باشگاه‌های کشور با شناخت نفرات برتر در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان به کار خود پایان داد.

این مسابقات در حکم انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ امارات است که از سوم اسفند در شهر زنجان آغاز شده بود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در این باره گفت: این رقابت‌ها در اوزان ۵۹، ۶۶، ۷۴، ۸۳، ۹۳، ۱۰۵، ۱۲۰ و مثبت ۱۲۰ کیلوگرم برگزار شد.

علی شهبازی افزود: در این رویداد، مدعیان در تمامی رده های سنی از جمله نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مصاف یکدیگر رفتند تا در نهایت برترین ها با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

به گفته این مسوول ورزشی، هیات بدنسازی و پرورش اندام استان برای اولین بار میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت و تلاش کرد در حد توان خود میزبانی خوبی از این رقابت ها داشته باشد.

وی اضافه کرد: در کنار این رقابت ها جلسه فنی مسابقات پرس سینه بدون لوازم قهرمانی باشگاه های کشور با حضور ۹۲ نفر از مربیان، سرپرستان تیم ها، داوران بین المللی انجمن پاورلیفتیگ کشور و ریاست و اعضای کمیته های هیات بدنسازی استان در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری زنجان برگزار شد.

در این رقابت ها بیش از ۵۰۰ ورزشکار از ۲۷ استان کشور حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.