ادامه افتتاح طرح‌های دهه فجر در آذربایجان شرقی

به مناسبت دهه فجر مردم برخی مناطق آذربایجان شرقی شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و بهداشتی بودند.

 به مناسبت دهه فجر فاز اول مسیر پیاده روی سنگفرش و داخل محلات روستای کندوان به مساحت۶۵۰ متر مربع، آسفالت ریزی مسیر گنبرف -کرد آباد به طول ۳ کیلومتر، اجرای دیوارکشی ساحلی و اجرای زیرسازی و آسفالت و تسطیح مسیر وادی هجرت و معابر روستای بایرام به حجم ۲۰۰۰ متر مربع در روستای کندوان به بهره برداری رسید.برای اجرای این طرح‌ها در مجموع از محل اعتبارات دهیاری‌ها افزون بر ۳ میلیارد تومان هزینه شد.

آسفالت خیابان شهدای شهرستان بستان آباد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان توسط شهرداری و شورای شهر این شهر به بهره برداری رسید.

ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان ورزقان به مساحت یک هزارمتر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

با حضور استاندار آذربایجان شرقی چندین طرح عمرانی در شهرستان خداآفرین افتتاح شد.برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۶۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

طرح‌های آسفالت خیابان و راه ورودی روستای زیناب شبستر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

آسفالت جاده مواصلاتی و معابر داخل محدوده روستای حسن آباد به طول یک کیلومتر با هزینه ۴ و نیم میلیارد تومان در بخش مرکزی میانه افتتاح شد.

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ۳ مدرسه خیرساز با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی در میانه به بهره برداری رسید.

این مدارس شامل مدرسه ۶ کلاسه بهار کاظم خانی در میانه، ۳ کلاسه روستای عَجَمی و ۲ کلاسه روستای جَهَندیز است که با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی به صورت مشارکتی به بهره برداری رسید.

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.