قطع برق ۸۴۳ چاه آب در لرستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: برق ۸۴۳ حلقه چاه آب استان امسال به دلیل تخلف، اضافه برداشت و رعایت نکردن الگوی کشت قطع شده است.

"داریوش حسن پور" مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: از این تعداد ۷۵۴ حلقه در حوضه آبریز کرخه شامل نورآباد، سلسله، خرم آباد، چگنی، پلدختر، معمولان، کوهدشت و رومشکان و ۸۹ حلقه در مابقی شهرستان‌های استان تحت عنوان حوضه کارون بوده است.

حسن پور با تاکید بر ضرورت رعایت الگوی کشت و برداشت از چاه‌ها بر اساس مجوز صادره اظهار کرد: همچنین در این مدت فعالیت ۲۱ دستگاه حفاری غیرمجاز در حوضه کارون و ۱۰ دستگاه در حوضه کرخه شناسایی و متوقف شده است.

او با بیان اینکه امسال ۶۴ دستگاه کنتور برای چاه‌های حوضه کارون و ۲۴۰ دستگاه برای حوضه کرخه نصب شده است تصریح کرد: علاوه بر قطع برق، ۶۵ حلقه چاه به دلیل تخلف، مسدود و به طور کامل حذف شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان ادامه داد: همچنین برخی چاه‌ها به دلیل تخلف مالک به طور موقت پلمپ می‌شود تا نسبت به تعیین تکلیف و رفع موارد تخلف آن اقدام شود که امسال در این خصوص ۴۸ حلقه چاه غیرمجاز در حوضه کرخه و ۱۶ حلقه در حوزه کارون پلمپ شده است.

به گفته حسن نژاد در مجموع تاکنون یکهزار و ۱۶۲ دستگاه کنتور هوشمند برای چاه‌های مجاز حوضه کارون و ۶۶۳ دستگاه نیز برای حوضه کرخه نصب شده است.

بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ حلقه چاه مجاز برداشت آب در لرستان وجود دارد.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، چاه ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار