سی‌ان‌ان: حزب‌الله قدرتمندتر از همیشه شده است

خبرگزاری سی‌ان‌ان در گزارشی از مراسم چهلمین سالگرد تأسیس حزب‌الله لبنان، نوشت که این گروه نسبت به ۴۰ سال قبل قدرتمندتر شده است.

خبرگزاری آمریکایی سی‌ان‌ان در این گزارش عنوان کرد که حزب‌الله در حالی امسال چهلمین سالگرد تأسیس خود را در میان خیلی از جمعیت مردم این کشور جشن گرفت که علی‌رغم این‌که در جهان منزوی شده، اما نسبت به چهار دهه قبل قدرت بسیار بیشتری پیدا کرده است.

سی‌ان‌ان در این گزارش خود گفته که طی این سال‌ها حزب‌الله لبنان تلاش کرده است که از یک سازمان مردمی و شیعی به یک بازیگر جدی سیاسی و منطقه‌ای تبدیل شود. امروز حزب‌الله بعد از چهل سال قدرتمندتر از همیشه در عرصه‌های جهانی حاضر می‌شود.

این خبرگزاری در ادامه می‌نویسد: «در حال حاضر بسیاری از کشور‌های اروپایی و آمریکا حزب‌الله لبنان را یک گروه تروریستی می‌داند. سید حسن نصرالله هم در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است. اما علی‌رغم تمام این‌ها قدرت این گروه شیعی در طول این سال‌ها همواره بیشتر شده است.»

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز پیش از این از سخنرانی‌های اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان ابراز نگرانی و اعلام کرد سخنان سید حسن نصرالله موجب نگرانی رژیم صهیونیستی است.

یکی از فرماندهان برجسته حزب‌الله در گفت‌وگو با رونامه الاخبار لبنان، درباره دستاورد‌های حزب‌الله از جنگ ۳۳ روزه تاکنون پرداخت و هشدار داد که دشمن باید بداند که جنگ با این جنبش به معنای نابودی زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
حزب الله هم الغالبون

Hezbollah are the winners

חיזבאללה הם המנצחים

حزب الله پیروز است


یالثارات الحسین (ع)
آخرین اخبار