تأمین معیشت کارگران از وظایف مهم تأمین اجتماعی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: تأمین معیشت و نیاز‌های فعل و آینده قشر کارگری از وظایف مهم تأمین اجتماعی است.

لطیفی گفت: نیروی کار برای آبادسازی و توسعه مملکت نباید دغدغه‌ای جز تلاش و کار داشته باشد و در این راستا سازمان تأمین اجتماعی نقش و وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد.

او می گوید: سازمان تأمین اجتماعی باید تلاش کند تا نور امید را که پشتوانه اصلی تلاش و پویایی بیشتر جامعه است، در دل آحاد جامعه  تولید کننده روشن کند تا اقتصاد و تولید در جامعه رونق بیشتری داشته باشد.

به گفته مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان تأمین اجتماعی یکی از بزرگترین دستگاه‌های خدمت رسانی به مردم است که علی رغم حجم بالای کار در این سازمان، عملکرد خوبی داشته و در این راه باید همه دستگاه‌ها یار و یاور این سازمان برای خدمت صادقانه به مردم باشند.


لطیفی گفت: رسانه استانی برای افزایش تعاملات و تولید برنامه‌های مشارکتی برای اطلاع رسانی دقیق و کامل از خدمات سازمان تأمین اجتماعی آمادگی دارد.


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان هم گفت: این نهاد عمومی با اجرا، تعمیم و گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی و درمانی در چارچوب قانون و مبتنی بر محاسبات بیمه ای، نقشی اساسی در پشتیبانی از نیروی کار در فرآیند توسعه پایدار کشور، بر اساس الگوی اسلامی، ایرانی و تعمیق احساس امنیت اجتماعی، اقتصادی به عهده دارد.

عزیزخانی می گوید: در جامعه اگر نظام تأمین اجتماعی گسترده باشد معضلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش یافته و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه نیز بیشتر می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.