اجرای طرح تحول و پیشرفت در مدارس اصفهان

طرح تحول و پیشرفت مدرسه در ۲۰ درصد از مدارس استان اصفهان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان گفت: امسال طرح تحویلی و پیشرفت مدرسه را رقم زدیم که در سال ۱۴۰۱ یکی از مهمترین برنامه‌های ما خواهد بود و ۲۰ درصد مدارس استان اصفهان در طرح پیشرفت مدرسه قرار می‌گیرد.

به گفته سرهنگ علی پیمان صفت امسال بسیج فرهنگیان برنامه‌های زیادی در زمینه‌های مختلف اجرا کرد و با شیوع بیماری کرونا و تغییر فاز آموزش و پرورش از فضای حضوری به سمت فضای مجازی، فرهنگیان بسیجی فعالیت‌های خود را در دیگر زمینه‌ها آغاز کردند.

 گروه‌های جهادی براساس اطلس جغرافیایی که در آموزش و پرورش شناسایی کرد، در دورترین نقاط استان حضور پیدا کردند و جهاد علمی-آموزشی، دانش آموزان محروم را شروع کردند.

به گفته او  جهاد علمی، آموزشی و طرح تحول و پیشرفت مدرسه را رقم زدیم، اما مهمترین برنامه‌ها برای سال ۱۴۰۱ است و به گونه‌ای کهچنانچه مدارس به صورت فضای حقیقی و مجازی برگزار شود، برنامه تحول را اجرا کنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان می گوید یکی دیگر از برنامه‌های معرفی مدرسه در تراز انقلاب است، تاکنون برنامه‌هایی بسیج فرهنگیان برگزار می‌کرد تنها برای فرهنگیان بود و از مدرسه غفلت کرده بودیم، اما نبض اصلی آموزش و پرورش در مدرسه می‌زند؛ امسال طرح تحولی و پیشرفت مدرسه را رقم زدیم و در سال ۱۴۰۱ یکی از مهمترین برنامه‌های ما خواهد بود.

 ۲۰ درصد مدارس استان اصفهان در طرح پیشرفت مدرسه قرار می‌گیرد، این طرح با حضور مدیر مدرسه، نماینده انجمن اولیان و مربیان، نماینده دانش آموزان و معلم در تراز انقلاب اسلامی و معلم پرورشی برای برنامه‌های مباحث سازندگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی، تربیت بدنی برنامه‌ریزی می‌شود تا مدارس در تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.