سی تی اسکن جدید بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر آماده پذیرش بیماران

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی با دستگاه جدید خبر داد.

محمد شنبدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر در خصوص راه اندازی دستگاه جدید سی تی اسکن بیمارستان معرفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به از رده خارج بودن دستگاه و قدیمی بودن سی تی اسکن این بیمارستان که دیگر قادر به پاسخگویی نیاز‌های تشخیصی و درمانی بیماران شهرستان نبود، تصمیم به تهیه دستگاه جدید با آپشن‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌تر و به روزتر برای ارائه خدمت به مردم فهیم شهرستان گرفته شد.

او افزود: به همین سبب با تلاش و پیگیری مجدانه فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز و حبیب آغاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، این دستگاه جدید که آخرین مدل از نوع زیمنس و ۱۶ اسلایس است، خریداری شد که قابلیت انجام همه سی تی اسکن‌های ساده و اختصاصی را دارد و در جهت تشخیص بیماری کمک شایانی به بیماران و پزشکان خواهد کرد.

شنبدی اظهار داشت: در همین ارتباط طبق دستور سازنده آن باید فضای فیزیکی و زیرساخت لازم نیز فراهم می‌شد و با کمک شرکت عملیات غیرصنعتی این فضای فیزیکی استاندارد نیز ساخته شد.

این مقام مسئول ادامه داد: از دیگر قابلیت‌های مهم این دستگاه انجام آنژیو گرافی اندام ها، مغز، عروق کلیوی، کبد و ریه است و دیگر نیاز به اعزام بیماران برای انجام سی تی آنژیو نخواهد بود همچنین قابلیت اتصال به سیستم‌های مرکزی پکس بیمارستان داراست که به صورت آنی در اختیار پزشک و اتصال بر روی گوشی همراه قابل مشاهد می‌گردد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر از مسئولان شرکت پتروشیمی عملیات غیر صنعتی که با هدف اجرای مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی هزینه بازسازی اتاق سی تی اسکن بر اساس موافقت شورای راهبردی را تامین نمودند قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.