سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

آرزو‌های یکی از دو تیم در شهرآورد بر باد خواهد رفت

نویدکیا گفت: بازی با ذوب‌آهن پیچیده و برای هر دو تیم خطرناک خواهد بود و باعث می‌شود یک تیم آرزوهایش را از دست بدهد.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری قبل از دربی نصف‌جهان برابر ذوب‌آهن گفت: تجربه سال‌ها بازی در شهرآورد اصفهان را دارم، همیشه یکی از زیبا و جذاب‌ترین شهرآوردهای ایران دیدار سپاهان و ذوب‌آهن بوده و هواداران از آن لذت برده‌اند امیدوارم این بازی هم برای هواداران دیدنی پیش برود.

او افزود: ما برای رسیدن به صدر مبارزه می‌کنیم و ذوب‌آهن برای بهبود شرایطش در انتهای جدول برای برد به زمین می‌آید، به‌همین دلیل رقابت سنگینی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: اگر بخواهم منطقی صحبت کنم ذوب‌آهن از لحاظ شخصیتی و فنی جایگاهش قعر جدول نیست، ما هر هفته بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم و می‌بینیم که ذوب‌آهن فوتبال خیلی‌خوبی ارائه می‌کند، ولی نتوانسته نتایج مورد نیاز را کسب کند و این تیم فردا برای ما مشکل‌ساز خواهد شد.

نویدکیا با اشاره به اینکه در شهرآورد اصفهان یک تیم آرزوهایش به باد خواهد رفت، اظهار داشت: مساوی به‌درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد، بازی با ذوب‌آهن پیچیده و برای هر دو تیم خطرناک خواهد بود و باعث می‌شود یک تیم آرزوهایش را از دست بدهد، دو تیم باید باهوش و منطقی بازی کنند و سعی کنند به اهدافشان برسند. امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران شاهد بازی باکیفیت و زیبایی باشند.

او در پایان با بیان اینکه بازی با ذوب‌آهن بسیار حائز اهمیت است مجددا از هواداران تیمش درخواست کرد با تجمع‌شان باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان و تیم نشوند و گفت: این بازی آخرین دیدار این فصل ما در اصفهان خواهد بود، بنابراین باز هم این نکته مهم را برای هواداران مان تکرار می‌کنم تیم من نیم ساعت پیش از بازی با اتوبوس به سمت ورزشگاه می‌رود و می‌خواهم هواداران رعایت کنند، اگر غیر از این اتفاق بیفتد قطعا طرفداران را مقصر می‌دانم، این بازی برای ما بسیار مهم است و امیدوارم اگر هواداران سپاهان را دوست دارند اجازه بدهند ما بدون مشکل در زمان مقرر به ورزشگاه برسیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.