فرماندار دشت آزادگان:

رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان دشت آزادگان ضروری است

سیلاوی گفت: رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان دشت آزادگان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها به شمار می‌روند و باید رفع شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: رفع چالش‌ها و مشکلات شبکه‌های بهداشت و درمان از مهمترین دغدغه‌های اهالی این شهرستان است که با هماهنگی و پیگیری‌های وزارتی بزودی شاهد رفع آن‌ها خواهیم بود.

او افزود: تامین یک دستگاه رادیولوژی پرتابل، ۲ دستگاه سونوگرافی پرتابل، یک دستگاه اسپیرومتری، ۴ دستگاه ست کامل وینتلاتور شامل؛ مانیتور و تخت کامل، ۲ دستگاه اندسکوپی و ۶ دستگاه دیالیز موافقت شد که مقرر گردید بزودی در اختیار شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان قرار گیرد.

سیلاوی اظهار داشت: همچنین در مدت ۲ هفته نیز نسبت به خرید یک دستگاه c-arm و تحویل آن به شبکه بهداشت و درمان اقدام خواهد شد.

قاسم ساعدی نماینده مردم شهرستان دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: کمبود ۱۷۸ پرستار در بیمارستان و مراکز درمان از جمله؛ اتاق عمل و دیگر واحد‌های بهداشت و درمان، معضل اساسی بهداشت و درمان است و با توجه به افتتاح بیمارستان نفت نه تنها شاهد ارتقایی در سطح بهداشت و درمان منطقه نبودیم، بلکه این خدمات کاهش نیز داشته است.

او با اشاره به قول‌هایی که از وزارت بهداشت و درمان در خصوص ارتقاء سطح بهداشت در شهرستان گرفته افزود: کمبود تکنسین‌های اتاق عمل، بیهوشی، کارشناسان بهداشت و کادر پرستاری و کمبود پزشکان متخصص، بیماران را مستحصل نموده، همچنین بیمارستان شهدای نفت این شهرستان دارای کمبود‌های فراوانی از جمله؛ دستگاه سی تی اسکن، یوپی اس‌های قدرتمند و از نظر زیر ساختی نیز دارای مشکلات عدیده‌ای است که رفع این مشکلات در اسرع وقت را خواستاریم.

ساعدی ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان به درستی و مطابق اصول و موازین بهداشت و درمان، در راه محقق نمودن برنامه‌های حوزه خود تلاش کند تا بتوانیم نتیجه مطلوب و مثبتی در این خصوص داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.