سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن:

سبز پوشان نصف جهان، برای بازی مقابل الاتحاد عازم دبی می‌شود

تیم فوتبال ذوب آهن، امروز در حالی برای دیدار رفت رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اصفهان را به مقصد دبی ترک می‌کند که سه بازیکن خود را به همراه ندارد.

جمشیدی، سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: کاروان تیم فوتبال ذوب آهن امروز اصفهان را به مقصد امارات ترک می کند، خوشبختانه تمرین‌های خوبی برای دیدار با تیم الاتحاد عربستان  انجام دادیم و از هر لحاظ برای این دیدار دارای آمادگی هستیم و امیدواریم با پیروزی بتوانیم کام مردم نصف جهان و کشور ایران را شیرین کنیم.

او در ادامه با اشاره به وضعیت بازیکنان برای دیدار رفت مقابل تیم عربستانی الاتحاد گفت: نیما مظاهری و خلعتبری به دلیل مصدومیت و فخرالدینی به دلیل محرومیت فرصت بازی در این دیدار را نخواهند داشت و احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور، سه بازیکن سرباز ذوب‌آهن هم در کاروان ذوبی‌ها حضور دارند.

سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن در ادامه تاکید کرد: ما در مرحله یک هشتم با تیم عربستانی بازی داریم که متاسفانه فرصت میزبان بودن را ازدست دادیم و باید در کشور دیگری با این تیم به رقابت بپردازیم و نکته مهم دیگر این است که در صورت صعود از این مرحله هم با تیم‌های عربستانی رو به رو می‌شویم که دوباره امکان برگزاری بازی در فولادشهر را نخواهیم داشت، اما بهر حال امیدواریم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها بدست اوریم.

تیم فوتبال الاتحاد عربستان و ذوب آهن در دیدار رفت رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

آمادگی کامل ورزشگاه ذوب آهن برای شروع لیگ


جمشیدی ادامه داد: ورزشگاه فولادشهر یکی از کم نقص‌ترین ورزشگاه‌های کشور است که تا کنون کمترین ایراد را از سوی فدراسیون دریافت کرده و ما هم اکنون در حال انجام آخرین اقدامات برای اماده سازی ورزشگاه در رقابت‌های لیگ برتر هستیم.

او تصریح کرد: برای نصب دوربین‌های مدار بسته و گیت‌های ورودی ورزشگاه با پیمانکاران مشخص در حال انجام طرح‌های مورد نظر هستیم و شماره گذاری صندلی‌ها را آغاز کردیم و ان شالله همه این موارد تا شروع لیگ انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
 
برچسب ها: فوتبال ، ذوب اهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.