تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان مرکزی / اجرای برنامه‌های قرآنی توسط نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان مرکزی را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان مرکزی / اجرای برنامه‌های قرآنی توسط نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح اللهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام رضوی راد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی ۲۶ عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضوی راد برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی، دیدار با ائمه جمعه، کوهپیمایی کارکنان عقیدتی سیاسی، و دیدار با خانواده شهدا را مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه کتاب، گردهمایی طلاب و روحانیون با محوریت بصیرت افزایی و برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان مرکزی است.

اجرای برنامه‌های قرآنی توسط نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله در ادامه با توجه به تقارن هفته عقیدتی سیاسی با ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری برنامه‌های قرآنی ازجمله محفل انس با قرآن کریم و تفسیر قرآن هم از برنامه‌های این نهاد است.

وی در پایان با قدردانی از مردم استان مرکزی و سپاه در کمک به مناطق سیل زده افزود: این کمک‌ها باید ادامه داشته باشد و این روحیه همگرایی و تعاون در بین مردم جامعه تقویت شود.

۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.