انهدام باند ۳ نفره سرقت در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت:در پی انهدام باند ۳ نفره سرقت در رودبار جنوب متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۱۴ فقره سرقت به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

انهدام باند ۳ نفره سرقت در رودبار جنوببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ رضافیروزبخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان، بلافاصله اکیپی از مامورین دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و نسبت به دستگیری سارقان اقدام شد.

وی افزود: ماموران پس از بررسی سرقت‌ها ضمن تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس و پس از چندروز تحقیقات میدانی با سرنخ‌های بدست آمده، باند ۳ نفره سرقت را شناسایی و متلاشی کردند.

سرهنگ فیروزبخت تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۱۴ فقره انواع سرقت مغازه، احشام و همچنین سرقت تجهیزات برق و انتقال نیرو به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، از مالباختگان خواست تا جهت شناسایی متهمان و اموال مسروقه به پلیس آگاهی رودبارجنوب واقع در خیابان دولت مراجعه کنند.
انتهای پیام /ح

انهدام باند سرقت در رودبار جنوب

برچسب ها: سرقت ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار