وضعیت پس از سیل؛

روزانه چهار هزار پرس غذا در پل‌دختر توزیع می شود

فرماندار شهرستان گرمسار از توزیع روزانه چهار هزار پرس غذا در پل‌دختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، داریوش طاهری ، فرماندار شهرستان گرمسار از توزیع روزانه چهار هزار پرس غذا در پل‌دختر خبر داد و گفت: خیران به تحقق طرح جهاد همبستگی ملی کمک کنند.

 طاهری درباره اهمیت طرح جهاد همبستگی ملی در بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: سال جدید با بارش‌های متعدد و سیل همراه شد که خرابی‌ها و خسارات زیادی در مناطق مختلفی از کشور به همراه داشت.

وی با تأکید بر اینکه بازدیدی از مناطق سیل‌زده لرستان داشتیم تا خداقوتی به نیرو‌های خدمات‌رسان در این منطقه بگوییم، ادامه داد: موکب گرمسار در پل‌دختر مستقر است و روزانه حدود چهار هزار پرس غذای گرم بین هم‌وطنان توزیع می‌کند.

فرماندار شهرستان گرمسار ادامه داد: همبستگی و وفاق ملی را در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان شاهدیم و افراد مختلف با هر سلیقه و گرایشی در میدان عمل خدمات‌رسانی می‌کنند.

طاهری با بیان اینکه دولت، سپاه، ارتش و همه نیرو‌ها و دستگاه‌ها به میدان آمده‌اند، به بازدید خود از پل‌دختر و چم‌مهر اشاره و تصریح کرد: ده‌ها نیروی بسیجی، سپاهی و طلبه مشغول پاک‌سازی معابر در چم‌مهر و پل‌دختر هستند و در این منطقه ارتفاع گل‌ولای تا پنج متر هم می‌رسد و تمام روستای چم‌مهر زیر آب رفته بود.

وی با تأکید بر لزوم حمایت و کمک همه دستگاه‌ها و به‌ویژه خیران اضافه کرد: وفاق ملی در کشور شکل گرفته است و همبستگی ملی در دوران دفاع مقدس را به عینه در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شاهد هستیم.

فرماندار شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه طرح جهاد همبستگی ملی بسیار مؤثر و خوب است، افزود: هر زمان بعد از انقلاب اسلامی، جهادی وارد میدان شدیم، موفقیت‌های زیادی در ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، منطقه‌ای و ... نصیب مردم شد.

طاهری اظهار کرد: این روز‌ها تمام دنیا متوجه شدند علی‌رغم اختلاف‌سلیقه‌هایی که شاید داشته باشیم، در بحث ملی همه یکپارچه و تابع رهبری هستیم تا به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

طرح جهاد همبستگی ملی با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغاز شده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه»، هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک «مدرسه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک خواهد کرد.

همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور در اجرای این طرح آمادگی و همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/پ

توزیع روزانه چهار هزار پرس غذا در پل‌دختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.