روحانی در جمع مردم پلدختر:

دولت در کنار مردم پلدختر است/ هرچه سریعتر خانه‌سازی شروع شود

رئیس جمهور کشور با تاکید بر اینکه به شما مردم پلدختر قول می‌دهم دولت در کنار شما خواهد بود، گفت: هرچه سریع‌تر باید خانه‌سازی آغاز و خسارت مردم پرداخت شود.

دولت در کنار مردم پلدختر است/ هرچه سریعتر خانه‌سازی شروع شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسن روحانی صبح امروز شنبه در جمع مردم پلدختر در سخنانی با اشاره به اینکه دولت رسیدگی به پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب دیده در این منطقه که خسارت‌ها بسیار سنگین است را در اولویت برنامه خودش قرار می‌دهد، اظهار داشت: انشاء الله قرارگاه بازسازی و سازندگی اولاً زمین لازم را برای خانه شما در همین جا مهیا و خریداری می‌کند و بلافاصله برای ساخت و مرمت خانه‌های آسیب دیده را آغاز می کند.

وی گفت:  مقررات لازم را روز چهارشنبه در دولت تصویب کردیم تا خسارت پرداخت شود؛ همین جا به رئیس بنیاد مسکن می گویم که مردم این سرزمین، مردم پلدختر، مردم وفادار به ایران، مردم پاسدار ایران و مردمی که در دوران دفاع مقدس آن همه تلاش و فداکاری کردند نیازمند و خواستار آن هستند که دولت باهمه توان در خدمت مردم باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هرچه سریع‌تر باید خانه سازی آغاز شود و خسارت مردم پرداخت شود، خطاب به مردم افزود: به شما قول می‌دهم دولت در کنار شما خواهد بود، نگویند به شما که دولت بعد از چند روز فراموش می‌کند. دولت در کنار شماست و هفتگی و روزانه از مناطق سیل زده خبرگیری می‌کنیم و قرارگاه به طور مؤثر فعال است و در کنار شما خواهیم بود تا زمانی که زندگی شما به شرایط عادی برگردد.

روحانی با بیان اینکه توکلتان به خداوند باشد، رهبری همه فکرش و تلاشش برای بازسازی این منطقه است و ماهم در کنار شما خواهیم بود، تصریح کرد: نیروهای مسلح و بسیج و همه مردم در کنار شما هستند، ان شاء الله خداوند یار و نگهدار شما باشد، همه مسئولان استان در کنار شما خواهند بود.

انتهای پیام/ب

صحبت های حسن روحانی درمیانمردم پلدختر

برچسب ها: حسن روحانی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار