رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در یزد؛

توجه به دانشجویان و نوجوانان یک سرمایه گذاری است / مسئولین از مرحله شعار به عمل برسند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: توجه به دانشجویان و نوجوانان هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، حجت الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دیدار با روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان یزد گفت: در دانشگاه‌ها برای حرکت‌های زیربنایی و عمیق فرهنگی در راستای توسعه اندیشه‌ها و آگاهی‌های دینی و اسلامی دانشجویان و دانشگاهیان در زمینه علمی باید به صورت جدی تلاش شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی افزود: توجه به دانشجویان و نوجوانان هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری در جامعه است و کشوری که به نیروی جوان خود اتکا نکند قطعا دچار مشکل می‌شود که امیدواریم مسئولین در حوزه جوانان از مرحله شعار به عمل برسند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: تولید علم و انجام تحقیقات جزو ماموریت‌های دانشگاه بوده، اما اصلی‌ترین رسالت و ماموریت دانشگاه تربیت نیروی انسانی برای آرمان‌های جامعه بر مبنای اعتقادات وحرکت در مسیر اهداف نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: ایجاد و تقویت روحیه تحرک و مشارکت فعال دانشجویان و دانشگاهیان در عرصه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه و دانشگاه‌ها در تمامی حوز‌ها، ایجاد محیطی امن برای دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها در دانشگا‌ها و در طی طول تحصیل باید در دستور کار قرار گیرد.


انتهای پیام/ ا

تولید علم و انجام تحقیقات جزء ماموریت‌های دانشگاه است

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار