با مخترعین؛

فرار شرکت‌های تجاری از ورشکستگی به کمک راهکارهای دانش بنیان

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزاری شده است که به کمک آن می‌توان از ورشکستگی شرکت‌ها جلوگیری کرد.

پیشگیری از ورشکستگی شرکت‌های تجاری به کمک راهکارهای دانش بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند. باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا محصولات دانش بنیان که این شرکت‌ها تولید می‌کند معرفی کند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به ایجاد خدمتی در زمینه هوش تجاری شده است که از طریق آن می‌توان به شرکت‌های تجاری و سازمان‌های کوچک و بزرگ کمک کرد تا شاخصه‌های خود را در مباحث مختلف اندازه گیری کنند که از ورشکستگی نجات یابند.

کمک هوش تجاری به مدیران شرکت‎های تجاری

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نرم افزار هوش تجاری بیان کرد: کاری که شرکت ما انجام می‌دهد این است که از طریق نرم افزاری که هوش تجاری نام دارد به مدیران شرکت‌های تجاری بزرگ کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌های درست و مهمی را برای شرکت خود اتخاذ کنند.

وی در خصوص چگونگی کارکرد این نرم افزار اظهار کرد: هوش تجاری که در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان با همین نام شناخته می‌شود توانسته است به بسیاری از شرکت‌های بزرگ کمک کند تا بتوانند به شاخصه‌های خود در امور مختلف مالی و یا منابع انسانی دست یابند.

مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: این نرم افزار به دیتاهای مختلف هر شرکت و یا سازمانی دسترسی پیدا می‌کند و از طریق آن دیتاها شاخصه‌های مختلف یک شرکت یا سازمان‌ را در طول یک سال مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهد و سپس از طریق ارزیابی‌هایی که انجام داده است گزارش و عملکرد مورد قبولی را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این نرم افزار سبب پیشرفت شرکت‌های مختلف می‌شود، گفت: به دلیل آن که این نرم افزار به شاخصه‌های چند ساله یک شرکت دسترسی دارد و عملیات ریاضی را بر روی آنان انجام می‌دهد روند صعودی و یا نزولی یک شرکت در طی سالیان گذشته را مشخص می‌کند که همین موضوع سبب پیشرفت یک شرکت می‌شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه بسیاری از شرکت‌های تجاری از طریق این نرم افزار توانستند از سرشکسته شدن جلوگیری کنند، گفت: چندین شرکت که در معرض ورشکسته شدن قرار داشتند از طریق همکاری با شرکت دانش بنیان ما موفق شدند تا ازسقوط خود جلوگیری کنند همچنین بسیاری دیگر از شرکت‌های کوچک و نوپا هم از طریق این نرم افزار امروز به شرکت‌های بزرگی تبدیل شده‌اند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بسیاری از نهادها و موسسات بزرگ دولتی و خصوصی با شرکت‌ ما همکاری می‌کنند و گستره فعالیت این نرم افزار در سال‌های آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار