حمله رئیس‌جمهور آمریکا به رسانه‌های منتقد همچنان ادامه دارد؛

توییت جدید ترامپ علیه «سی‌ان‌ان» خبرساز شد+ عکس

دونالد ترامپ بار دیگر با انتشار تصویری ساختگی درباره شبکه سی‌ان‌ان در توییتر، جنجال به پا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، خبرنگاران روز گذشته به توییت اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره شبکه خبری سی ان ان انتقاد کردند. در این توییت دونالد ترامپ تصویری از خود منتشر کرده است که زیر کفشش یک لکه خونی وجود دارد و روی آن نام «سی ان ان» حک شده است. روی عکس هم نوشته شده است «پیروز شدم».

ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: بازار سهام پشت سر هم رکورد ثبت می کند و نرخ بیکاری در پایین ترین سطح در 17 سال گذشته است. اقدامات زیادی در دولت ترامپ انجام شده است؛ شاید بیش از هر رئیس جمهوری در نخستین سال ورود به کاخ سفید. متأسفانه این اخبار هرگز به درستی بوسیله «رسانه های خبری جعلی» منتشر نمی شود.

در پایین این توییت هم دونالد ترامپ تصویری از خود را که بوسیله یکی از کاربران توییتر منتشر شده بود، بازنشر کرد.

توییت جدید ترامپ علیه «سی ان ان» خبرساز شد+ عکس

خبرنگاران رسانه های مختلف از انتشار این تصویر انتقاد کردند. «جیک تپر»، خبرنگار سی ان ان در حساب توییتر خود نوشت: برچسب خونی سی ان ان در زیر کفش ترامپ بوسیله رئیس جمهور آمریکا در شب کریسمس منتشر شد.

تحلیلگر امور سیاسی شبکه «ای بی سی» هم نوشت: رئیس جمهور این عکس را در شب کریسمس منتشر کرده است. از مسیحیان می خواهم بپرسم: آیا این توییت مناسبی از سوی رئیس جمهور در شبی است که تولد عیسی مسیح را جشن می گیریم؟

«جو کونچا»، خبرنگار نشریه هیل هم نوشت: رئیس جمهور باید این توییت را حذف کند. این سطح از انتقاد با قرار دادن برچسب خونی روی کفش زیاده روی است.

این نخستین باری نیست که ترامپ در حساب توییتر خود به سی ان ان حمله می کند. ترامپ در ماه اوت یک تصویر از قطاری منتشر کرد که در حال برخورد به لوگوی سی ان ان است. او در ماه ژوئیه هم یک ویدئوی ساختگی از خود منتشر کرد که شخصی را که لوگوی سی ان ان روی سرش است در مسابقات کُشتی به شدت کتک می زند.

ترامپ از زمان رقابتهای انتخاباتی همچنان با برخی از رسانه های مخالف درگیری لفظی داشته و این شبکه ها را به انتشار «اخبار جعلی» متهم کرده است.


انتهای پیام/

انتقاد از توییت جدید ترامپ علیه «سی‌ان‌ان»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار