کرمانشاه؛

جوانان بزرگترین قدرت ایران اسلامی در مقابل دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: پیامبر(ص) کارهای مهم حکومت اسلامی را به جوانان می سپردند و امروز نیز باید برای انجام کارهای بزرگ به جوانان اعتماد کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت اله "مصطفی علما" نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه  در دیدار جمعی از جوانان مسجد کوکب رشیدی اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران، دغدغه مهم امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و نظام اسلامی جوانان می باشد

وی با بیان اینکه نظام اسلامی بزرگترین سرمایه کشور را جوانان می داند، نه نفت و گاز، افزود: امروز در بسیاری از کشورهای جهان نفت و گاز وجود دارد، اما اقتداری که جمهوری اسلامی ایران به واسطه وجود جوانان انقلابی و مومن در دنیا کسب کرده را ندارند.

 امام جمعه کرمانشاه سپس با اشاره به اهمیت و جایگاه مسجد گفت: پیامبر(ص) محور همه امور در حکومت اسلامی را مسجد قرار داده بود و همه تصمیم گیری های مهم در مسجد انجام می شد و امروز نیز باید مسجد را محور قرار داد، چرا که مسجد  می تواند جوانان ما را حفظ و آنها را با تربیت اسلامی به سرمایه های بزرگ کشور تبدیل کند.

وی گفت: جوانانی که اهل مسجد هستند دارای تقوی و ایمان قوی خواهند شد و اینچنین جوانانی بزرگترین قدرت ایران اسلامی در مقابل دشمنان محسوب می شوند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار