از سوی مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت:

شرکت کی اف سی ديگر وجاهت قانوني در ايران ندارد

مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای فعالیت شرکتی تحت عنوان کی اف سی (طبخ مرغ سوخاری) در ایران را غیرقانونی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ فعالیت شرکتی تحت عنوان KFC در ایران به دلیل عدم اخذ مجوزهای لازم از مرکز امور اصناف و بازرگانان، فاقد وجاهت قانونی است.

بر اساس این گزارش، فعالیت شعبات و شرکت مذکور(کی اف سی)، تخلف و تقلب در کسب و کار محسوب شده و به شدت با آن برخورد خواهد شد.

مرکز امور اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: صدور مجوز برای شرکت های آمریکایی و به خصوص برند(کی اف سی) محال است و هیچ وقت این اتفاق رخ نخواهد داد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: فعالیت شعب تحت برند(کی اف سی) در سراسر کشور غیرقانونی بوده و مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال جمع آوری اسناد و مدارک لازم برای برخورد سریع و قانونی با متخلفان صنفی و شرکت مذکور است.

یادآور می شود که پیش از این مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اعلام کرده بود که استفاده از نشان تجاری کی اف سی(KFC) در تابلوهای سر در واحدهای صنفی ممنوع است./ر
برچسب ها: غیر قانونی ، مجوز ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار