نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: خادم الرضا شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی همان رجایی دوم با کارنامه‌ای درخشان‌تر بود که با روحیه جهادی در میدان خدمت به مردم حضوری پررنگ داشت و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام اظهار داشت: اگر شهید رجایی توانست در آن مدت کوتاه دوره رئیس جمهوری خود بدرخشد؛ خادم الرضا شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی توانست راهی نو و تحولی را در عرصه مدیریتی از خود به جای بگذارد.

وی افزود: مدیریت آینده کشور باید با الگوگیری از شهیدان رجایی و رییسی، افراد سالم را برای خدمت به مردم پای کار بیاورند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه این شهید شخصیتی با ویژگی‌های بلند معنوی، اجتماعی و سیاسی بود، اضافه کرد: کارنامه خادم الرضا (ع) در بخش‌های مختلف درخشان بود.

وی یادآور شد: شهید آیت‌الله رئیسی چه آن زمانی‌که در دستگاه قضا بود به عنوان یک قاضی پرتلاش و گره گشا در راه خدمت به مردم گام برمی‌داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به کارنامه درخشان شهید رئیسی در دوران تصدی مسئولیت آستان قدس رضوی، گفت: خادم الرضا (ع) توانست تمام کشور را به حرم آستان قدس رضوی تبدیل کند.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: شهید رئیسی همواره با روحیه خستگی‌ناپذیر در میدان خدمت به مردم حضور داشت و امکانات مملکت را برای خدمت به مردم به کارمی‌گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام یادآور شد: به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه تمامی که از سال‌های گذشته برزمین مانده و به نوعی سرمایه مملکت در حال هدر رفتن بود، از دیگر کار‌های ماندگار شهید خدمت به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ آیین‌های بزرگداشت آیت‌الله رئیسی در مصلای امام خمینی (ره) و سایر شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار شد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار