هادی رضایی عضو تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال شد

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال راه یافت.

 فرآیند انتخاب اعضای تالار مشاهیر والیبال از اوایل ماه آوریل آغاز شد و طی آن اسامی ۲۳ نامزد در بخش والیبال ساحلی زنان و مردان، والیبال سالنی زنان و مردان، مربیان، روسای فدراسیون‌های سراسر جهان، مدیران موثر و بخش والیبال نشسته، برای راه‌یابی به تالار مشاهیر فدراسیون جهانی اعلام شد.

در بخش والیبال نشسته، هادی رضایی از ایران و بری کوزنر رئیس سابق سازمان جهانی پاراوالیبال به عنوان نامزد‌های بخش والیبال نشسته معرفی شدند.

پس از پایان رای‌گیری، ۶ نامزد برتر برای انتخاب نهایی در فهرست رسمی کمیته انتخاب ورود به تالار بین‌المللی مشاهیر والیبال قرار گرفتند و در نهایت، ورگلا بل (والیبالیست کوبایی)، آنا پائولا هنکل (بازیکنان ساحلی برزیل)، تیم هوولند (ایالات متحده)، آندره آزورزی (ایتالیا)، خوزه روبرتو گیمارش (مربی برزیلی)، هادی رضایی (سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران)، خوان آنجل پریرا (داور آرژانتین)، سو لمر (ایالات متحده) و جوزپه پانینی (ایتالیا) به تالار مشاهیر اضافه شدند.

هادی رضایی

تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال، یک سازمان خصوصی مستقل است که به افتخارات مختلف رشته والیبال در سطوح مختلف از آماتوری تا حرفه‌ای در شاخه‌های مختلف می‌پردازد و به منظور احیای تاریخ والیبال در جهان، هر سال تعدادی از برترین‌های این رشته را در شاخه‌های مختلف معرفی می‌کند.

در موزه تالار مشاهیر، ۱۶۶ چهره شاخص از ۲۶ کشور جهان معرفی شده‌اند و این موزه که مقر آن در ایالت ماساچوست آمریکا (زادگاه رشته والیبال) قرار دارد، سالانه مورد بازدید هزاران نفر قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
چقدر عالی ، درپناه خدا موفق باشند