مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

شهید رئیسی مزد مجاهدت‌های خود را گرفت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: خداوند متعال پاداش و مزد مجاهدان را می‌دهد و شهید رئیسی نیز مزد مجاهدت‌های خود را گرفت.

حجت الاسلام حسن بیگدلی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان که با حضور کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در حسینیه فاطمه الزهرا(س)این نهاد برگزار شد، ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به ملت شریف ایران، افزود: خداوند متعال را شاکریم که به برکت وجود نازنین رهبر معظم انقلاب نگرانی نداریم و طبق فرموده ایشان ملت ایران نگران و دلواپس نباشند و هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

وی با اشاره به ویژگی های شهید جمهور آیت الله رئیسی، افزود:ساده زیستی،مجاهد،مردمی بودن و تسلیم ولایت بودن از ویژگی های این شهید عزیز بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه خداوند متعال پاداش و مزد مجاهدان را می دهد و آنان را در چشم همگان عزیز و بزرگ می کند، افزود: این عزت مطلق از وجود باری تعالی نشات می گیرد و شهید رئیسی نیز مزد مجاهدت های خود را گرفت.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه جهاد شبانه روزی و خستگی ناپذیری بخشی از حرکتی بود که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز کرد و شهید جمهور ادامه داد، گفت:آیت الله رئیسی خود را خادم مردم می دانست و ثابت کرد که سرباز محبوب ولایت است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی از زمانی که سکان ریاست جمهوری را در دست گرفت لحظه‌ای از خدمت به مردم باز نایستاد، گفت: این رئیس جمهور شهید روزهای تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناخت و شب و روزش در راه حل مشکلات مردم و خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف می‌گذشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهید امیرعبداللهیان نیز میدان را همراه با دیپلماسی در کنار هم قرار داد،گفت:این شهید بزرگوار نیز خود یک محور مقاومت و بستری برای قدرت و تولید آن شدند که در عملیات وعده صادق این تلاش را مشاهده کردیم.

وی با اشاره به سایر شهدای این حادثه، بیان کرد: نیروهای ولایی و انقلابی در معرکه میدان خود را نشان می دهند و این شهیدان نیز در میدان عمل خدمتگزاری خود را نشان دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.