تامین ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری برای مراسم تشییع شهدای خدمت

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری فوق‌العاده برای شرکت در مراسم تشییع شهدای خدمت در نظر گرفته شده است.

داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ۲ هزار دستگاه ناوگان حمل ونقل جاده‌ای برای شرکت در مراسم تشییع رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان در نظر گرفته شده است گفت: تمامی مدیران  سازمان راهداری و معاونان در استان‌ها موظف شدند که متناسب با میزان تقاضا ناوگان مورد نیاز را تامین کنند.

وی افزود: مقرر شد ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های سراسر کشور ازطریق هماهنگی با ادارات کل استان‌های آذربایجان شرقی، قم، تهران، خراسان جنوبی و خراسان رضوی، نسبت به پشتیبانی و تأمین ناوگان موردنیاز باهدف جابه‌جایی ایمن، مناسب و به‌موقع شرکت‌کنندگان در مراسم و بازگشت این عزیزان به مبادی اولیه سفر، اقدام عاجل به عمل آورند.

باقرجوان بیان کرد:  ناوگان‌های فوق العاده در تمامی شهر‌ها متناسب با میزان تقاضا در نظر گرفته شده و تا به امروز هم ۲ هزار دستگاه در استان‌های مختلف تامین شده و اگر نیاز بیشتری در این بخش وجود داشت باز هم اضافه می شود.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: حمل ونقل ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار