تمهیدات حمل و نقل شهری برای مراسم وداع با شهید جمهور و همراهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تهمیدات لازم برای تردد آسان‌تر سوگواران شهادت ‌رئیس جمهور و هیات همراه در مراسم وداع که امشب در مصلی برگزار می‌شود، در نظر گرفته شده است.

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تسلیت حادثه ناگوار شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه از تمهیدات این معاونت برای برگزاری مراسم وداع مردم با شهدای گرانقدر خدمت خبر داد و گفت: به دنبال شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان و برگزاری مراسم وداع و بزرگداشت ایشان در مصلی تهران ساعت خدمت‌رسانی ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

وی ادامه داد: این مراسم بزرگداشت ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و به این منظور، خدمت رسانی در تمام خطوط حمل و نقل عمومی، اعم از اتوبوس، مترو (به جز خط ۵ و پرند) و تاکسی امروز -اول خردادماه ۱۴۰۲- تا پایان ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. مترو تهران فردا نیز از ساعت ۵:۳۰ تا پایان مراسم تشییع با حداکثر ظرفیت سرویس‌دهی خواهد داشت.

هرمزی اظهار کرد: همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی از تخصیص ناوگان ویژه برای انتقال عزاداران به مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه از تمهیدات تاکسیرانی به منظور انتقال سوگواران خبر داد و بیان کرد: خطوط تاکسیرانی هم برای رفت و آمد هر چه آسان‌تر عزاداران امشب تقویت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار