تاکید بر برگزاری باشکوه عید غدیر در کرمان

در نشست غدیر برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه امامت و ولایت، با نظر اعضای جلسه همفکری و تصمیم لازم اتخاذ شد.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان و رئیس بنیاد غدیر با تسلیت شهادت رئیس جمهور مخلص، مردمی و انقلابی کشورمان و همراهانشان گفت: رئیس جمهور چهره‌ای بود که نشان داد تراز کار مسئول انقلابی چگونه است و امیدواریم در اینده باز لحظات خدمتگزاری به مردم و کار مخلصانه در راستای رضایت خدا و مردم به سرعت ادامه یابد.

وی  افزود: فلسفه‌ تشکیل این جلسه، تجلیل دهه‌ امامت و ولایت با محوریت غدیر ، روز اکمال دین و اتمام‌نعمت است که خداوند برنامه ریزی کرده، مردم چگونه در سایه‌ امامت هدایت شوند و با در نظر گرفتن مسائل متناسب با موضوعات روز، راه برای مردم باز شود؛ از این رو بزرگترین عید، نعمت و اتفاق بحث غدیر، امامت است.

حجت الاسلام عربپور هم با تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و جهادی کشورمان و همراهانشان گفت: پارسال برای دهه امامت و ولایت تقسیم کار شد و شش کمیته کار اجرای برنامه‌های دهه را عهده دار شدند و در مجموع با همت همه‌ دستگاه‌ها به ویژه در بخش مردمی کردن مراسم، کار‌های خوبی انجام شد و قریب صد مراسم در محلات، کوچه‌ها و مساجد برگزارشد که بنیاد پشتیبانی از اجرای این برنامه‌های مردم‌محور را انجام داد.

 علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم گفت: با تبیین درست غدیر و بیان فضائل و احادیث مرتبط با واقعه‌ غدیر، مردمی سازی گرامیداشت غدیر به خوبی اتفاق می افتد.

وی افزود: بنیاد غدیر همچنین می تواند بر کار دستگاه‌ها که در خصوص برگزاری مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه غدیر کار انجام می دهند نظارت کافی داشته باشد.

در این‌جلسه برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه امامت و ولایت با نظر اعضای جلسه همفکری و تصمیم لازم اتخاذ شد تا حمایت از گروه‌های مردمی منسجم و مشخص باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار