مهردشت در سوگ شهادت رئیس جمهور

در پی شهادت رئیس‌جمهورِ خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه در امامزادگان شهر مهردشت ابرکوه، مراسم سوگواری برگزار شد.

در پی شهادت رئیس‌جمهورِ خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه در محل امامزادگان سید احمد و سید محمود شهر مهردشت با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار این دیار مراسم سوگواری برگزار شد.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در این مراسم گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در کشور بسیاری از مسائلی که به لبه پرتگاه رفته بود، نجات داد و خودش را وقف مردم ایران کرد و در راه خدمت به مردم هم شهید شد.

وی  ادامه داد: شهادت ایشان ما رو به یاد شهادت، شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس انداخت، که در آن نیمه‌های شب برای امنیت مردم و در راه خدمت جانفشانی کردند.

حجت الاسلام علیزاده افزود: شهید آیت الله رئیسی تنها کسی بود که میتوان بعد از شهید رجایی به عنوان یک رئیس جمهوری که در دل مردم، با مردم و در راه خدمت به مردم شهید شد، مثال زد.

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان در شهر مهردشت  امشب سه شنبه ۱ خرداد ماه در مسجد امیرالمومنین (ع) محله اردی، چهارشنبه ۲ خرداد ماه در امامزاده سیده حمیده خاتون اسفندآباد، پنج شنبه ۳ خرداد ماه در مسجد امام سجاد (ع) محله نصرت آباد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.