عزاداری مردم دهلران در سوگ خادم ملت

عزاداری مردم ولایی و مرزدار دهلران در سوگ شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و همراهان وی، در خیابان‌های مرکزی این شهر برگزار شد.

مردان و زنان دهلرانی، هیات‌های عزاداری و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با حضور در میدان بسیج شهر دهلران در عزای شهادت خادم الرضا (ع)، خادم ملت ایران، شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهان شهید وی اجتماع باشکوهی برگزار کردند.

در این آئین مرزداران همیشه در صحنه و ولایت مدار دهلرانی با برپایی مراسم سینه زنی، مداحی و نوحه خوانی از میدان بسیج تا میدان انقلاب ارادت قلبی خود را به خادم مردم، شهید آیت الله رئیسی و همراهانش نشان دادند و این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اسلامی تسلیت گفتند.

همه آمده بودند تا بگویند خادمان مردم همیشه در دل مردم جای دارند و خدمتگزاری آنها در ذهن مردم به یادگار خواهد ماند.

مردم دهلران آمده بودند در عزای شهید راه خدمت گریستند، چرا که خادم الرضا (ع)، آیت الله رئیسی در راه گره گشایی از مشکلات مردم بی وقفه مشغول خدمت بود و به همه استان‌ها و حتی به دورترین روستا‌ها نیز می‌رفت تا از نزدیک مشکلات مردم را ببیند و با آنها به گفتگو کند تا برای رفع مشکلات آنها چاره اندیشی نماید.

عاقبت خدمت بی منت شهید آیت الله رئیسی این بود که خداوند مزد خدمت، صداقت و ولایت مداری و خادمی امام رضا (ع) بودنش را با شهادت در مسیر خدمت به مردم عطا کرد و به فوض عظیم شهادت نائل شد.

شهادت آخرین مدال افتخاری بود که بعد از خدمتگزاری مردم نصیب آیت الله رئیسی شد و امروز مردم اینگونه در فراق خادم خویش در عزایش زانوی غم در بغل بگیرند و در ماتمش عزاداری کنند، آری خداوند شهادت را نصیب کسانی می‌کند که لیاقتش را داشته باشد و شهید آیت الله رئیسی و همراهانش بی شک لایق این فیض عظما بودند.

مردم مرزدار، ولایت مدار و شهید پرور دهلران، صبح روز دوشنبه با شنیدن خبر شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی اجتماعی باشکوه در مسجد جامع دهلران در عزای سید محرومان برگزار کردند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان با برپایی فاتحه خوانی، سینه زنی و مداحی در مسجد جامع شهر دهلران انجام شد و مردم در سوگ رئیس دولت سیزدهم اشک از چشمانشان جاری بود.

زنان دهلرانی در عزای رئیس جمهور ایران اسلامی مویه کنان در عزای فرزند و خادم ملت اشک ماتم ریختند و مردم دهلران عزادار دهلران با پوشیدن جامه سیاه غم و اندوه خود را از این مصیبت عظما اعلام کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.