ایمانیه در اجتماع عزاداران خادم الرضا:

رئیس جمهور در تراز انقلاب و فرهنگ ایران اسلامی بود

استاندار فارس در اجتماع عزاداران شهادت رئیس دولت سیزدهم با اشاره به روحیات و خلقیات سید ابراهیم رئیسی از وی بعنوان مدیری در تراز انقلاب و فرهنگ ایران اسلامی نام برد.

محمد هادی ایمانیه در اجتماع مردمی شهر شیراز که در سوگ و فراق رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در صحن مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام برگزار شد گفت: برای مردمانی که تابع فرهنگ قرآنی هستند آیه شریفه "وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ" درس‌های بسیار زیادی دارد.

 استاندار فارس افزود: انتهای زندگی همه مخلوقات و بشریت مرگ خواهد بود و چه خوب است که پایان زندگی ختم به شهادت و عاقبت بخیر شود.

 ایمانیه گریزی به دو سفر رئیس دولت سیزدهم به فارس و همراهی با وی زد و گفت: در سفر به شهرستان رستم که با هلیکوپتر انجام شد ایشان در تمام طول مسیر نماز مستحبی می‌خواندند و ذکر می‌گفتند؛ شک ندارم در آخرین سفر ایشان که ختم به شهادت شد، این موضوع تکرار شده است.

 استاندار فارس به بیان روحیات شخصی و خلقیات اداری رئیس جمهور شهید اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی حقیقتاً به مردم عزیز، عشق می‌ورزید و از صمیم قلب برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کرد و در این راه هیچگاه خسته نشد.

 او تصریح کرد: سید ابراهیم رئیسی همواره تکرار می‌کرد که ما از کنار چاله‌ها عبور نمی‌کنیم؛ تا برای حل مسائل چاره نکنیم از آن نخواهیم گذشت.

 نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به دوران صدارت امیرکبیر که سه سال بیشتر نبود، اما خدمات ماندگاری در آن دوران انجام شد خاطرنشان کرد: دوران ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی به سه سال هم نرسید، اما اقدامات وی چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه در سایر مناصب، همواره ماندگار است.

 ایمانیه از ارادت ویژه ایشان محضر ائمه اطهار علیهم السلام نیز سخن گفت و افزود: هنگامی که نام مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و امام رضا علیه السلام برده می‌شد حال روحی و فضای جلسه ایشان تغییر می‌کرد؛ به همین سبب است که در شب میلاد امام هشتم، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران به دیدار حضرت ثامن الحجج علیه السلام شتافت.

 او، گریزی به سایر فعالیت‌های سید ابراهیم رئیسی در دوران حیات خود زد و گفت: وی همواره معتقد بود همه امکانات باید در خدمت به مردم باشد؛ در آستان قدس رضوی تمام اموال و موقوفات را برای خدمت به مردم بسیج کرده بود. همواره بر مبارزه با فساد تاکید داشت و عقیده داشت که هیچ مدیری در دولت سیزدهم نباید کوچک‌ترین خلافی داشته باشد.

 ایمانیه با بیان اینکه خادم الرضای مردم، در صادق الوعد بودن، حقیقتاً صادق بود، گفت: رئیسی مدیری در تراز انقلاب و فرهنگ اسلامی بود؛ در آخرین نشست مشترک ایشان با استانداران خطاب به حاضرین فرمودند که پای حق مردم و آنچه که فکر می‌کنید حق مردم است محکم بایستید و از آن دفاع کنید و در این راه از هیچ چیزی نترسید.

 نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه خداوند متعال به برکت خون شهدای عزیزمان این انقلاب را در راه اصلی خود حفظ و فرصت دهد تا در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران حرکت کنیم، تصریح کرد: مردم به شکل خودجوش در قالب هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری و برپایی موکب‌ها قدردان خادمِ جمهورِ شهیدِ خود باشند؛ شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، نیرو‌های انتظامی و نظامی فرصت حضور مردم را در آیین تشییع و وداع با شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی را فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار