پیام تسلیت مسئولان استان در پی به شهادت رسیدن رئیس جمهور

مسئولان استان خراسان رضوی در پی به شهادت رسیدن رئیس جمهور و همراهان وی، پیام تسلیت صادر کردند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در شب میلاد امام رئوف، پاداش خدمت ماندگار او به آستان نورانی حضرت رضا (ع) و یک عمر مجاهدت بی‌وقفه در مسیر خدمت به اسلام و مردم است.

حجت الاسلام احمد مروی روز دوشنبه در پیام تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در حادثه بالگرد افزود: شهید آیت‌الله رئیسی با روحیه جهادی و تلاشی خستگی‌ناپذیر، عمر ارزشمند خویش را وقف خدمت به مردم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی کرد.

وی بیان کرد: او نمونه‌ای برجسته از تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و شاگردی سرافراز برای امام عظیم الشأن (ره) و یاری دلسوز و با اخلاص برای رهبر معظّم انقلاب بود.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: امروز ملت شریف ایران، داغدار فقدان سنگین شهادت رییس‌جمهور محبوب و جمعی از خادمان خود هستند؛ اما یاد و خاطره این شهدای عزیز در مسیر خدمت خالصانه به مردم هیچ‌گاه از ذهن و تاریخ این ملت پاک نخواهد شد.

مروی نشان کرد: اینجانب در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج (ع)، با قلبی آکنده از اندوه فقدان رفیق دیرینه و صادق خود و جمعی از خادمان ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال علو درجات آن شهیدان راه خدمت را مسألت داشته و سلامتی و طول عمر باعزت رهبریِ بزرگوار را که همواره با هدایت‌های داهیانه خود مایه آرامش ملت هستند، آرزومندم.

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت شهادت ریاست جمهوری

متن پیام تسلیت یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به شرح زیر است:ایران اسلامی یکپارچه سوگوار شهادت عالم مجاهد و خستگی ناپذیر، خادم الرضا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان خدوم ایشان شد.

اینجانب با نهایت تاثر و اندوه، این ضایعه دردناک را به امام زمان «عج» و امام مهربانی‌ها حضرت رضا (علیه السلام) تسلیت عرض نموده و مراتب تاسف خویش را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، هیئت دولت و مردم شهید پرور جمهوری اسلامی ایران و ملل مسلمان آزادیخواه ابراز می‌دارم. از خداوند متعال برای بازماندگان آن مجاهد فی سبیل الله به ویژه حضرت آیت الله علم الهدی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس و نیز همسر و فرزندان رئیس جمهور مردمی صبر و اجر مسئلت دارم.

تسلیت شهردار مشهدمقدس در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه

محمدرضا قلندر شریف؛ شهردار مشهدمقدس با صدور پیامی؛ شهادت آیت‌الله رییسی و هیات همراه را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: از حریم خورشید خراسان که خدمتِ آستانش افتخار او بود، تا کوه‌های بلندِ آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت؛ تمام خاک ایران گواه است بر مجاهدت‌های مردی که حالا مفتخر است به صفت شهید؛ مردی که تا ابد رییس‌جمهور قلب‌های ایرانیان است.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور محبوب؛ مردمی؛ خدوم و مغتنم؛ حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و سایر همراهان به محضر حضرت ولی عصر (عج)؛ مقام معظم رهبری؛ امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)؛ حضرت آیت‌الله علم‌الهدی؛ نماینده معزز ولی فقیه در خراسان رضوی و ملت شریف ایران؛ از خداوند متعال برای تحمل این داغ جانکاه طلب صبر و برای آن شهدای گرانقدر علو درجات را خواستارم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار