سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیسی نمونه یک رئیس‌جمهور جهادی و مردمی بود/ ایشان یار و یاور رهبر انقلاب بودند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آیت‌الله رئیسی نمونه یک رئیس‌جمهور مردمی بود که تلاش می‌کرد به تمام قول‌های خود عمل کند.

سید کمال سجادی دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان و سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان تسلیت شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهانشان به رهبر انقلاب، خانواده شهدا و مردم ایران گفت: شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان چهل سال تجربه ارزنده در خدمت به نظام اسلامی داشتند.

وی افزود: ایشان نمونه یک رئیس جمهور مردمی بودند که تلاش می‌کردند به تمام قول‌های خود عمل کرده و مشکلات مردم را صورت میدانی حل کنند به عنوان مثال این شهید بزرگوار برای حل مشکلات مردم خوزستان و مازندران چندین بار به این استان‌ها سفر کردند تا دغدغه‌های مردم حل شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: نوع برخورد ایشان با مردم مثال زدنی بود و معتقدم که به غیر از رهبر معظم انقلاب در دوران تصدی ریاست جمهوری مانند آیت الله رئیسی رئیس جمهوری نداشته ایم و وی الگویی مثال زدنی از یک مدیر جهادی و پای کار بود.

وی بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی یار و یاور رهبر انقلاب بودند و در تمام اعمال خود به منویات ایشان عمل می‌کردند و به مدیران زیر دست خود نیز دستور می‌دادند که همین گونه عمل کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری متذکر شد: تمام القابی که برای ایشان به کار برده می‌شود از جمله خادم الرضا، خادم مردم و شهید راه خدمت برازنده او است و ایشان سعادت داشتند که در شب ولادت امام رضا دعوت حق را لبیک بگویند. 

سجادی اظهار کرد: مردم قدر خدمتگزاران نظام را می‌دانند و به آنها وفادارند و دیدیم که در مساجد و مراکز زیارتی برای سلامتی رئیس جمهور دعا می‌کردند و معتقدم که منش او الگویی برای مسئولان فعلی و آینده کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار