برگزاری اولین نشست یزدشناسی در مسجد جامع یزد

همزمان با آغاز هفته میراث فرهنگی، اولین نشست تخصصی در موزه و گنجینه مسجد جامع یزد با موضوع اسطوره شناسی مسجد جامع یزد برگزار شد.

عبدالمجید شاکری معاون میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد گفت: شعار امسال هفته میراث فرهنگی، میراث فرهنگی و مشارکت مردمی است که ما نیز در این هفته با بیش از چهل برنامه متنوع در خدمت علاقه‌مندان این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: برنامه‌های هر روز ما متناسب با نامگذاری همان روز و البته در راستای تحقق شعار امسال هفته میراث فرهنگی و گردشگری است که به شکلی خاصی و منظم برنامه ریزی شده است.

وی گفت: از جمله برنامه‌های هفته میراث فرهنگی، نشست تخصصی در محل گنجینه مسجد جامع یزد است که این برنامه برای اولین بار و با محتوای آموزشی برای شرکت کنندگان برگزار شد.

شاکری یادآور شد: ما نسبت به آموزش و معرفی بنا‌های تاریخی و موارد مربوط به حوزه میراث فرهنگی، برنامه ریزی ویژه‌ای را برای طول سال تهیه و تدارک دیده ایم که به امید خدا مردم عزیزمان ان شاءالله در طول سال شاهد برگزاری آنها خواهند بود.

همزمان با روز جهانی موزه‌ها و آغاز هفته میراث فرهنگی که امسال از روز ۲۹ اردیبهشت آغاز شده، اولین نشست تخصصی این حوزه در موزه و گنجینه مسجد جامع یزد با موضوع اسطوره شناسی مسجد جامع یزد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار