کسب مهارت، مهمترین عامل موفقیت در کار‌ها

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان یزدگفت: برای رسیدن به اهدافمان بعد از فراگیری دانش، کسب مهارت در کار‌های اجرایی مهمترین عامل موفقیت است.

محمدرضا رضائی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان یزد به عنوان اولین میهمان رویداد گوهران در دانشگاه یزد به دانشجویان گفت: شکست در کار بزرگ را بیشتر از موفقیت در کار کوچک دوست دارم، زیرا شکست نوعی کسب مهارت است.

او لازمه‌ی رسیدن به اهداف بلند مرتبه را کسب مهارت و تبدیل شکست‌ها به فرصت دانست و افزود: ۴ عامل تفکر، توکل، تعهد و تعاون موجب ماندگاری و گستردگی گروه تعاونی پیشگامان در کشور شده است.

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان ادامه داد: برای ثروتمند شدن باید بسیار اندیشید تا ایمان و یقین لازم برای انجام کارتان حاصل شود. در گروه تعاونی پیشگامان مواردی پیش آمده است که نیاز به تفکری بیش از ۵۰۰ ساعت را در مورد آن مسئله داشت.

محمدرضا رضائی نژاد با تاکید بر داشتن تفکر تعاونی و یادگیری انجام کار‌های گروهی گفت: کار‌های گروهی دارای ایده و تفکرات عمیق و همه جانبه‌ای است که زودتر از دیگر فعالیت‌ها به ثمر می‌نشیند.

او در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پیشگامان چگونه توانست موفقیت را در زمینه‌های مختلف کسب کند خاطر نشان کرد: گروه تعاونی پیشگامان با توکل، مسئولیت پذیری، اعتماد سازی و برند سازی و همچنین استفاده از مدیران متعهد توانست پیشرفت کند.

شایان ذکر است؛ رویداد گوهران، سلسله جلساتی است که به همت دانشجویان دانشگاه یزد تشکیل شده و از افراد مطرح دنیای کسب و کار استان یزد و کشور دعوت می‌شود تا روایتگر ماجرای موفقیت‌هایشان باشند و همچنین تجاربشان را در اختیار دانشجویان قرار دهند.

در پایان این جلسه  رضائی نژاد با طرح یک سوال ذهن دانشجویان را به چالش کشاند تا بتوانند ایده و تفکرات خود را پرورش دهند و به دانشجویانی که پاسخ برتر دادند هدایایی تعلق گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار