رئیس سازمان بورس نوشت؛

لزوم اصلاح دستورالعمل قیمت‌گذاری خوراک نفت و فرآورده‌های شرکت‌های پالایشی

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به وزیر نفت در خصوص لزوم اصلاح دستورالعمل قیمت‌گذاری خوراک نفت و فرآورده‌های شرکت‌های پالایشی نامه نوشت.

 مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برای وزیر نفت در خصوص لزوم اصلاح دستورالعمل قیمت‌گذاری خوراک نفت و فرآورده‌های شرکت‌های پالایشی نامه نوشت.

متن نامه به شرح زیر است؛ 

جناب اوجی وزیر نفت احتراماً؛ پیرو نامه شماره ۱۲۲/۱۴۸۱۸۸ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ و همچنین مکاتبات انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایشی مختوم به جلسه حضوری در دولت در خصوص لزوم اصلاح دستورالعمل قیمت گذاری خوراک نفت و فرآورده‌های شرکتهای پالایشی که متأسفانه تاکنون هیچ ترتیب اثری به آنها داده نشده است به استحضار عالی می رساند اثرات تغییرات غیرمنطقی در دستورالعمل مذکور در صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ شرکتهای پالایشی به شکل کاهش قابل توجه در سودآوری این شرکتها نسبت سال ۱۴۰۱ و همچنین انباشت مطالبات از شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی به وضوح نمایان شده است که قطعاً منجر به توقف اجرای طرح های توسعه ای و کیفی سازی پالایشگاه ها خواهد شد. همچنین علی رغم نامگذاری سال ۱۴۰۳ به سال جهش تولید با مشارکت مردم تصمیمات مذکور باعث خواهد شد سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در این شرکتها اجتناب کرده و شاهد خروج سرمایه گذاران فعلی از این صنعت باشیم که نتیجه ای جز کاهش ارزش و عدم توسعه پالایشگاهها نخواهد داشت. لذا خواهشمند است دستور فرمایید دستورالعمل مذکور در اسرع وقت اصلاح و اطلاع رسانی لازم در خصوص آن صورت گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
واریز سود سنواتی و حق تقدم ۵ شرکت
همچنین، در این بازه زمانی، ۵ ناشر «بیمه زندگی خاورمیانه، تامین سرمایه امین، بانک کارآفرین، مخابرات ایران، کشت و دامداری فکا» سود سنواتی و حق تقدم یک میلیون و ۵۶۸ هزار و ۳۱۸ سهامدار که شامل ۴۱ میلیارد و ۵۶ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات پرداخت کردند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۴:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
به گزارش پایگاه خبری میزان اعلام کرد سود سهام مخابرات ایران اخابر در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ از طریق سجام واریز شده است ولی اما متأسفانه امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ هست که هنوز هم به حساب بنده واریز نکردن چرا؟
آخرین اخبار