برزگر: تیم استقلال خوزستان برای پرسپولیس خطرساز می شود/ استقلالی ها فرافکنی می کنند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم استقلال خوزستان برای بقا و نام و اعتبار خودش می‌تواند تیم خطرناکی باشد.

محمد برزگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: با توجه به بازی‌های باقی مانده، تیم پرسپولیس باید منتظر لغزش استقلال باشد. ان شا الله نتایج خوب حاصل شود و تیم ما قهرمان شود.

برزگر درباره بازی پرسپولیس برابر تیم استقلال خوزستان بیان کرد: تیم استقلال خوزستان وضعیت بحرانی دارد و یکی از کاندیدا‌های سقوط به لیگ دسته اول است.  این تیم اهوازی برای بقا و نام و اعتبار خودش می‌تواند تیم خطرناکی باشد. با توجه به اینکه تیم استقلال خوزستان همنام استقلال هست، انگیزه زیادی دارد و حتما می‌خواهد جلوی پرسپولیس قد علم کند. سرخپوشان باید خیلی هوشیار باشند و اگر مقابل چنین تیم‌هایی نتوانیم در ۲۰ دقیقه ابتدایی گل بزنیم دچار مشکل می‌شویم. ان شا الله پرسپولیسی‌ها بتوانند در این بازی نتیجه خوبی بگیرند و منتظر لغزش از استقلال باشند.

او درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس برابر تیم هوادار موقعیت‌های زیادی را هدر دادند، گفت: تیم پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد و یکی از دلایلش عدم تمرکز بازیکنان باشد و این موضوع  می‌تواند تاثیرگذار باشد، چون رفته رفته لیگ دارد تمام می‌شود. اکنون شرایط  خیلی حائز اهمیت است. البته بازیکنان حرفه‌ای هستند و از فرصت‌ها استفاده می‌کنند تا نتیجه لازمه را بگیرند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه حضور هواداران را در این بازی چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به طور حتم هواداران پرشور پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. همچنین سرخپوشان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند. البته آنها باید در ۲۰، ۳۰ دقیقه اول برابر استقلال خوزستان کار را تمام کنند و منتظر لغزش استقلال باشند.

برزگر درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است، گفت: تیم پرسپولیس باید هر لحظه منتظر لغزش استقلال باشد تا امتیاز از دست بدهد.  خاطرات سال ۸۰ را هیچ وقت از یاد نمی‌برم، چون خودم در آن دوره بازی می‌کردم. هیچ کس فکر نمی‌کرد که تیم استقلال برابر ملوان در انزلی شکست بخورد و ما در ورزشگاه آزادی پیروز شویم و قهرمانی را به دست آوریم. البته فوتبال،  بازی اتفاقات است و ان شا الله که تیم محبوبمان پرسپولیس قهرمان شود. شرایط دست به دست هم بدهد و سرخپوشان هم باید از موقعیت هایش استفاده کنند.

او درباره اینکه مصدومیت غیر منتظره سعید صادقی در تعطیلات را چطور می‌بیند، گفت: البته این اتفاقی که برای صادقی در استخر رخ داد و مچ پایش شکست، آماتورگونه نبود. شاید این بازیکن برای ریکاوری بدن به استخر رفته بود و نیم دانم چه اتفاقاتی در آنجا افتاده است که منجر به شکستگی پایش شده است. آرزوی سلامتی برای صادقی می‌کنم و مهره بسیار خوبی برای سرخپوشان بود. ان شا الله هر چه سریعتر به میادین برگردد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه استقلالی‌ها مدعی شدند که سرخپوشان ۱۴ امتیاز از اشتباهات داوری سود کردند، گفت: نه، استقلالی‌ها در مورد داوری صحبت نکنند. به نظرم باید به بازی‌های باقی مانده تمرکز کنیم و حتما فدراسیون فوتبال و کمیته داوران، ناظران ویژه برای این بازی‌های باقی مانده می‌گذارند  و روی قضاوت داوران نظارت ویژه‌ای دارند. به هر حال استقلالی‌ها فرافکنی می‌کنند. ان شااالله هیچ تیمی دچار حادثه داوری نشود. البته داوران ما قشر زحمتکشی هستند.

برزگر درباره فساد در فوتبال چه نظری دارد، گفت: بهتر است من به موضوع فساد در فوتبال پردازش نکنم و پیگیری این موضوع را به نهاد‌های ذی صلاح بسپارم. مقامات و مسئولان به اندازه کافی دارند پیگیری می‌کنند و ما باید دعا کنیم که دیگر چنین اتفاقاتی در  فوتبال کشورمان رخ ندهد. این اتفاقات سالیان سال در کشورمان وجود دارند و  به نظرم وقت این بود دوستانی که به فوتبال  رخنه کرده بودند برکنار شوند  و جا برای افراد سالم، جویای نام، عالی و کاربلد در فوتبال باز شود تا آنها بتوانند به فوتبال کشورمان خدمت کنند.

او درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: به نظرم تیم پرسپولیس با نتیجه ۳ بر هیچ برنده می‌شود.

خبرنگار: مریم طایفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میرابوالفضل حسینی
۱۷:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
شتردرخواب بیندپنبه دانه گهی لپ لپ خوردگه دانه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کفترباز
آخرین اخبار