نصب بیش از ۳ هزار انواع تابلو و علائم در جاده‌های لرستان

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: بیش از ۳هزار انواع تابلو و علائم افقی و عمودی، طی فروردین ماه سال جاری در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان نصب شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری لرستان اظهار کرد: با هدف ایمن سازی راه‌های استان طی فروردین ماه سال جاری، ۳۹۵ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان خط کشی شده است.
 
هدایت فلاح پور به نصب بیش از ۳ هزار عدد انواع تابلو و علائم عمودی و افقی در محور‌های استان اشاره کرد و افزود: در این مدت ۲۴ متر مربع تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۱۴۳۰ عدد چشم گربه ای، ۱۳۵ عدد استوانه ایمنی، ۱۴۷ عدد بشکه ایمنی و ۹۰ عدد سرعتکاه در طول محور‌های استان نصب شده است.
 
رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اضافه کرد: نگهداری و به روزرسانی ۱۶۰ کیلومتر روشنایی موجود در طول محور‌های استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ‌های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان‌ها رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می‌شود.
 
فلاح پور بیان داشت: در راستای ایمنی راه‌ها نیز در این مدت ۱۶۸ قطعه نیوجرسی ۴ متری تهیه و نصب شده است.

 

برچسب ها: راهداری ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.