پرداخت مطالبات گندمکاران استان همدان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندمکاران و کشاورزان پرداخت شد.

حسین خوانساری در شورای آرد و نان شهرستان رزن، گفت: دولت به نانوایان سهمیه آرد و یارانه پرداخت کرده و حمایت لازم را از آنان دارد، واحد‌های نانوایی موظف هستند نان با کیفیت در اختیار مردم بگذارند.

او با بیان اینکه اگر هر واحد نانوایی متخلف در حق مردم اجحاف کند باید با آن برخورد شود، گفت: هر نانوایی که غیر فعال بوده و یا هر نانوایی متخلف را می‌توان از طریق کارگروه آرد و نان هر شهرستان سهمیه آرد آن را کسر و به سایر واحد‌های نانوایی اضافه کرد.

خوانساری در ادامه با بیان اینکه در کل کشور برای شهرستان‌ها برای هر ۱۲۰۰ نفر یک واحد نانوایی تعریف شده است، گفت: شهرستان رزن با جمعیت ۷۰ هزار نفر نسبت به جمعیت خود تعداد ۶۰ واحد نانوایی بیشتر دارد و تعداد واحد‌های نانوایی آن به نسبت جمعیت بسیار است و این امر موجب عدم صرفه اقتصادی واحد‌های نانوایی این شهرستان شده است.

فرماندار شهرستان رزن هم با بیان اینکه مردم از کیفیت نان و عدم رعایت ساعت پخت برخی از واحد‌های نانوایی سطح شهرستان رضایت ندارند، گفت: اعمال نظارت و بازرسی هر چه بیشتر از واحد‌های نانوایی شهرستان ضروری بوده و باید بازرسی و نظارت بر نانوایی‌ها توسط دستگاه‌های ذی ربط تشدید دو چندان یابد.

علی اصغر غفاری آثار با تأکید بر جلب رضایت مردم در تأمین نان مناسب، از تشدید نظارت بر کیفیت نان در سطح شهر خبر داد و گفت: نانوایی‌ها اگر مشکلات یا درخواست‌هایی دارند باید مطرح تا توسط مسئولان در سطح استان پیگیری شود و ما آماده همکاری برای کمک به رفع آنها هستیم.

برچسب ها: گندمکاران ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.