شیری: می خواهند پرسپولیس را وارد حاشیه کنند/ سرخپوشان پتانسیل قهرمانی را دارند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهند حاشیه را وارد اردوی سرخپوشان کنند تا بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند.

مجتبی شیری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: با تغییر و تحولاتی که در پرسپولیس صورت گرفت به نظرم  این  تیم از لحاظ نتیجه گیری و بازی هجومی روز به روز بهتر شد. فکر نکنم تیمی در لیگ باشد که بتواند از لحاظ مالکیت توپ به اندازه پرسپولیس صاحب توپ و میدان باشد.

او افزود:  به هر حال  استقلال و پرسپولیس شانس اول قهرمانی هستند و سرخپوشان باید ۳ بازی خود را پیروز شوند و منتظر لغزش استقلال باشد. واقعا فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است در این ۳ بازی بیفتد. فقط سرخپوشان باید ۳ بازی باقی مانده خود را پیروز شوند و با قدرت به کار خودشان ادامه بدهند تا  یک اشتباه از استقلال سر بزند و قهرمانی را به دست آورند.

فرصتی پیش می آید تا پرسپولیس به صدر برود 

شیری درباره بازی تیم پرسپولیس برابر تیم ته جدولی استقلال خوزستان و از آن طرف دیدار استقلال مقابل نساجی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم بازی با نساجی برای استقلال سخت است. تیم پرسپولیس هم میزبان بازی با استقلال خوزستان است و باید این بازی را پیروز شود و فرقی ندارد در خانه یا بیرون از خانه بازی دارد. فکر می‌کنم بازی استقلال سخت‌تر از پرسپولیس است. سرخپوشان شانس قهرمانی را دارند و امیدوارم که  ۳ امتیاز بازی خانگی را بگیرند و تمرکز روی بازی خودشان داشته باشند و توجهی به بازی استقلال نداشته باشند. به طور حتم فرصتی پیش می‌آید که پرسپولیس به صدر جدول برود.

بازیکن باید تمرکزش روی حفظ سلامتی و بازی اش باشد 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بی احتیاطی سعید صادقی باعث مصدومیتش شده است، گفت: با توجه به اینکه آخر فصل است، بازیکن باید مراقب خودش باشد و تمرکزش روی حفظ سلامتی اش و نتیجه گرفتن  باشد. بازیکن باید تمام مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذارد و تمرکز را روی بازی اش داشته باشد. امیدوارم بازیکنان سالم و سلامت در اختیار باشگاه باشند تا سرمربی تیم بتواند به اهداف تاکنیکی خود  برسد.

پرسپولیسی ها باید باهوش و هوشیار باشند 

او درباره اینکه استقلالی‌ها مدعی شدند که ۱۴ امتیاز به سود سرخپوشان  در لیگ برتر گرفته شده است، گفت: این بهانه‌های الکی است که می‌خواهند تیم پرسپولیس را وارد حاشیه کنند. این صحبت‌ها همیشه در فوتبال ایران هست و کسی نیست جلوی این مسائل را بگیرد. اینها به هر طریقی شده می‌خواهند حاشیه را وارد پرسپولیس کنند که در ۳ بازی باقی مانده تمرکزشان را از دست بدهند. تیم پرسپولیس باید باهوش و هوشیار باشد و اصلا نباید به این مسائل کاری داشته باشد. آن چیزی که مهم هست، تمرکز در این ۳ مسابقه است و همه هم بر این باورند که پتانسیل پرسپولیس قهرمانی هست. کارشناسان از لحاظ فوتبالی  بر این باور هستند که کیفیت بازی اش از تیم‌های دیگر بالاتر است.

شدیدترین مجازات برای خاطیان در نظر بگیرند 

شیری درباره اینکه این روز‌ها بحث فساد در فوتبال مطرح می‌شود، گفت: یک مرجع قضایی باید به این مسائل ورود کند و حتما باید جلوی این مسائل را بگیرند و شدیدترین مجازات را برای خاطیان در نظر بگیرند که افراد دیگر سعی نکنند دوباره از خاطیان الگو برداری کنند و بتوانند از طریق فوتبال به اهداف خود دست پیدا کنند.

امیدوارم تیم پرسپولیس بار دیگر قهرمان شود 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های استقلال و پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، گفت: این ۲ تیم شانس قهرمانی دارند و امیدوارم که پرسپولیس بار دیگر قهرمان شود. شانس اول قهرمانی از لحاظ بازی، تیم پرسپولیس بهتر از حریف خود بازی می‌کند و کیفیت بازی اش به صورتی هست که تماشاگر پسند است و بازی به روزی انجام می‌دهد. ان شا الله که سرخپوشان به هدف خود قهرمانی دست پیدا کنند.

خبرنگار: مریم طایفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
لنگ کبیر
آخرین اخبار