جمع آوری بیش از ۷۰۰ میلیون ریال کالای خارجی درجیرفت

 معاون بازرسی و نظارت صمت جنوب کرمان از کشف و جمع آوری بیش از ۷۰۰ میلیون ریال کالای خارجی قاچاق از یک واحد صنفی در جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی گفت: در بازدید مشترک با حضور کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و نماینده نیروی انتظامی از یک واحد صنفی مواد غذایی تعدادی کالای خارجی و قاچاق شامل انواع نوشیدنی ها، قهوه، سیگار به ارزش ۷۸۵ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال کشف و جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه گزارش تخلف این واحد صنفی در سامانه تخلفات صنفی ثبت شده، افزود: پس از تحویل کالا‌ها به سازمان اموال تملیکی گزارش تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

توکلی ضمن هشدار جدی به واحد‌های صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی‌ها از بازار در همه شهرستان‌های جنوب کرمان به صورت محسوس و نامحسوس توسط کارشناسان و بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان در حال انجام است و با متخلفین به شدت و طیق قانون صنفی برخورد خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام کنند تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی کنند.

برچسب ها: کالای خارجی ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار