هیئت دو ومیدانی همدان برترین روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان شد

در مراسمی از سید اصغر ذوقی احسن دبیر فعال هیئت دو ومیدانی همدان بعنوان برترین روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان در حوزه فضای مجازی با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات و با حضور دکتر حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از فعالان عرصه خبر و رسانه، از سید اصغر ذوقی احسن دبیر فعال هیئت دو ومیدانی استان بعنوان برترین روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان در حوزه فضای مجازی با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

هیئت دو ومیدانی استان همدان با تعامل موثر و ارتباطات گسترده با جامعه ورزش، مدیران استان، پیشکسوتان و رسانه‌ها گام مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌های خود در بعد قهرمانی، همگانی و فرهنگی برداشته است که انتخاب روابط عمومی برتر از طرف اداره کل ورزش و جوانان مزید برعلت است.

این مراسم که پس از سال‌ها و برای اولین بار در سالن کنفرانس تالار قرآن برگزار گردید علاوه بر روابط عمومی برتر استان از پیشکسوتان و مدیران اسبق حوزه روابط عمومی، عرصه خبر؛ تولید سیما و رادیو هم تجلیل بعمل آمد.

سید اصغر ذوقی احسن مسئول سابق ورزش صداوسیماست که علاوه بر دبیری هیئت دو ومیدانی استان، اخیرا در مسابقات دو ومیدانی بزرگسالان ارشد آسیا در کشور فیلیپین موفق به کسب دو مقام چهارمی آسیا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.