نخستین گفتاورد ملی نخبگان در پهنه کویر برگزار می شود

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان گفت: نخستین گفتاورد ملی نخبگان در پهنه کویر، ۲۹ اردیبهشت ماه در کرمان برگزار می‌شود.

قاسم سرگزی گفت: این گفتاورد روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه امسال با مشارکت نخبگان استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان بلوچستان  در کرمان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری گفتاورد ملی نخبگان بستری برای تعامل مدیران، نخبگان و مردم است، اظهار داشت: این گفتاورد فرصتی برای ارائه چرخش‌های تحول آفرین در زمینه‌های مالی و پولی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت، حکمرانی و سیاست گذاری است. 

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان تصریح کرد: دوم تا چهارم تیرماه زمان برپایی نمایشگاه، مرداد و شهریور زمان برگزاری رقابت‌های مرحله اول، ۱۰ تا ۱۱ مهرماه زمان برگزاری نمایشگاه آثار همزمان با چهاردهمین همایش ملی نخبگان و ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه هم زمان رقابت نهایی این گفتاورد است. 

سرگزی با بیان اینکه گفتاورد ملی نخبگان بستری برای تقویت ایده‌های نخبگانی در راستای گره‌گشایی از مسائل اساسی کشور، استان و جامعه است، اظهار امیدواری کرد، جریان نخبگانی و توجهی که روز به روز در جامعه ما به نخبگان صورت می‌گیرد، اثرات و برکات خود را به نفع کشور و استان ایجاد کند.

 وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان در دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: اثربخش بودن در حل مسائل اساسی کشور مهمترین رسالتی است که نخبگان در شرایط کنونی برعهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار