نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول کاهش ساعت کاری می‌شوند

مصری گفت: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی که از طریق دستگاه‌ها به کار گرفته شدند مشمول طرح کاهش ساعت کاری در هفته خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته ضمن طرح پیشنهاد رفع ابهام خود از این طرح بیان کرد: انتظار ما این است هر کسی که در دستگاه‌های اجرایی کار می‌کند مشمول این قانون شود و این طرح شامل همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی شود.

وی ادامه داد: در طرح ساماندهی کارکنان دولت نیز که فقط به نیرو‌های شرکتی اختصاص داشت مجلس ورود کرد و همه طرحی‌ها را شامل می‌شود. طرح ساماندهی کارکنان دولت افتخاری برای مجلس یازدهم است و انتظار داریم هیات رئیسه از مجمع تشخیص مصلحت پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

ذاکر در ادامه اظهار کرد: درخصوص این طرح در دست بررسی نیز انتظار ما این است که همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول کاهش ساعت کاری در هفته شده و در صورت تعطیلی جمعه و شنبه، این تعطیلی مشمول آنان هم شود.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به پیشنهاد رفع ابهام سیدسلمان ذاکر گفت: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی یعنی کسانی که از طریق دستگاه‌های اجرایی به کار گرفته می‌شوند مشمول کاهش ساعت کاری در هفته خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار