چاپ ۲ کتاب با موضوع ضامن آهو در هرمزگان

دبیر کانون خدمت رضوی استان هرمزگان گفت: دو کتاب با موضوع «ضامن آهو» چاپ شد.

 امیرحسین والا  افزود: همزمان با دهه کرامت، کتاب «همیشه کسی مراقب آهوهاست» در حوزه کودک و نوجوان و کتاب «در کوی می فروشان» در حوزه ادبیات و شعر رضوی با موضوع حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به همت کانون خدمت رضوی استان هرمزگان به چاپ رسید.

خادم کانون شعر و ادب کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان ادامه داد: کتاب «همیشه کسی مراقب آهوهاست» داستان تلفیقی از روایت ضمانت و حمایت امام رئوف از آهو و داستان مراقبت محیط‌بانان و تلاش آن‌ها به حفظ محیط زیست در استان هرمزگان است.

این ناشر هرمزگانی افزود: این کتاب در دو رنگ به نویسندگی من و تصویرگری مهرنوش ایزدپرست در ۲۰ صفحه و قطع خشتی به قیمت ۵۵ هزار تومان توسط انتشارات سومیتا به چاپ رسیده و به پرویز هرمزی و محمد دهقانی شهیدان محیط‌بان استان هرمزگان تقدیم شده است.

شاعر آئینی بندرعباس عنوان کرد: کتاب «در کوی می فروشان» مجموعه شعر رضوی شاعران استان هرمزگان است که توسط انتشارات «سلسله باران» وارد بازار کتاب شد.

والا اضافه کرد: این مجموعه شامل آثار: مهرنوش ایزدپرست، ایرج انصاری‌فرد، لیلا سالاری، محمود زندیار، نازنین زهرا یگانه، اقبال طهماسبی گندمکاری، مطهره دهقانی، مرتضی رحیمی نژاد، زهرا اسپید، یحیی دهقانی، فاطمه بشیری زاده، بهزاد پودات، آمنه صفت زاده، فرزانه فرخی نژاد، مظفر علیمرادی، مهدی ناصری، مرتضی نصیری، خاتون رئیسی، محمود نارویی، امیرحسین والا و محمدعلی بهمنی است.

گفتنی است،طرح جلد کتاب مجموعه اشعار شاعران کانون شعر و ادب کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان نیز از بین عکس‌های هنرمند عکاس استان، غلامرضا رحیمیان انتخاب شده است که در یکی از سفرهای اعزامی خادمان هرمزگان به حرم مطهر گرفته شده است. همچنین این اثر با حمایت شورای شهر و شهرداری بندرعباس با گردآوری من در قطع رُقعی به چاپ رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.