کشف مواد مخدر در پوشش خودرو‌های سوختکش

فرمانده هنگ مرزی سراوان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۵۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران آن فرماندهی خبر داد.

 سرهنگ "حسینعلی فراهی گفت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق سوخت و موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت قاچاقچیان سوخت و موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی، در طول نوار مرز را در دستور کار قرار دادند.

 فرمانده هنگ مرزی سراوان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل تردد قاچاقچیان و محموله موادمخدر مشخص گردید و مرزداران و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند، خودرو‌های حامل سوخت را توقیف کنند.

 وی در ادامه عنوان کرد: قاچاقچیان مواد سوختی که قصد داشتند در فرصتی مناسب از محل متواری گردند با شگلرد‌های پلیسی در دام مرزداران گرفتار شدند. 

فرمانده هنگ مرزی سراوان در این عملیات در بازرسی از خودرو‌ها مرزداران توانستند، ضمن دستگیری دو نفر متهم توقیف دو دستگاه خودرو، مقدار ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، را کشف کنند.

 سرهنگ "فراهی" با بیان اینکه دستگیری دیگر متهمین این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد اظهار داشت: مرزدارن هنگ مرزی سراوان در راه مقابله با بلای خانمان سوز موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و برای حراست و پاسداری از مرز‌های میهن عزیزمان تا پای جان ایستاده‌اند.

 

  

برچسب ها: مرزبانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار