معافیت صنایع از هزینه برق در طرح‌های مدیریت مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: صنایع در صورت استفاده از مولد خورشیدی و اجرای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف، از معافیت در طرح‌های مدیریت مصرف برخوردار می‌شوند.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در نخستین جلسه مشترک شرکت توزیع برق استان کرمانشاه و صنایع در راستای پیک برق تابستان ۱۴۰۳ ضمن تشکر از صنایع همکار در سال ۱۴۰۲ در مدیریت بار به تشریح مشکلات و ناترازی‌های موجود در صنعت برق در سال‌جاری پرداخت و چگونگی برنامه‌های مدیریت بار صنایع در سال ۱۴۰۳ را بیان کرد.

وی گفت: اقدامات خوبی در حوزه‌های هوشمندسازی، کنترل‌پذیری، کاهش تلفات شبکه و مسائل مختلف در حوزه مدیریت اقتصاد صنعت برق و اطلاع‌رسانی به مردم با موضوع نحوه استفاده بهینه از انرژی برق صورت گرفته تا نگاه ویژه‌ای در بخش‌های مختلف مصرف بهینه انرژی در صنعت برق ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: در صورت اجرای دقیق و صحیح ۱۸۰ برنامه تدوین شده از سوی وزارت نیرو می‌توان تابستان امسال را بدون خاموشی گذراند که در این راستا پیشبرد یکایک این برنامه‌ها ضامن موفقیت صنعت برق کشور خواهد بود.

وی در رابطه با طرح‌های تشویقی صنعت برق برای صنایع، گفت: صنایع در صورت استفاده از مولد خورشیدی و اجرای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف، از معافیت در طرح‌های مدیریت مصرف برخوردار می‌شوند .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.