ابوعبیده: در نتیجه بمباران غزه تماس ما با چهار اسیر صهیونیست قطع شد

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از قطع ارتباط با چهار اسیر صهیونیست در نتیجه بمباران غزه خبر داد.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد که در نتیجه بمباران غزه، تماس این گردان‌ها با چهار اسیر صهیونیست در نزد مقاومت قطع شده است.

وی گفت که در ۱۰ روز گذشته در نتیجه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی، تماس این گردان‌ها با یک گروه از مبارزان که مسوول نگهبانی و حفاظت از چهار اسیر صهیونیست از جمله «هیرش گلدبرگ پائولین» بود، قطع شده است.

۲ روز پیش نیز ابوعبیده از مرگ یک اسیر صهیونیست خبر داد و اظهار داشت: ارتش رژیم اشغالگر بیش از یک ماه پیش مکان اسارت «نداو بوبلابی» اسیر ۵۱ ساله اسرائیلی دارای تابعیت انگلیسی را همراه با اسیر «جودی فاینشتاین» بمباران کرد که بر اثر آن، وضعیت این اسیر رو به وخامت گذاشت. او به سبب عدم دریافت مراقبت‌های ویژه پزشکی به خاطر تخریب بیمارستان‌های نوار غزه و از کار افتادن آنها، کشته شد.

مقاومت فلسطین در نوار غزه هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) در عملیاتی غافلگیرانه وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه شده و حدود ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفت. تعدادی از این اسرا در اقدامی انسان‌دوستانه آزاد شدند. شمار دیگری از آنها نیز طی عملیات تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و حماس آزاد شدند.

با این وجود تعدادی از آنها به دلیل بی‌توجهی‌های کابینه تندرو رژیم اشغالگر و تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: حماس ، جنگ غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار