کاهش ۵۰ درصدی قیمت‌ میوه‌های نوبرانه

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان از کاهش ۵۰ درصدی قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار خبر داد.

مصطفی دارایی نژاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش قیمت میوه های نوبرانه خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز از بالای یک میلیون تومان به ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزارتومان رسیده است.

او نرخ کنونی هرکیلو توت فرنگی را ۳۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، چاقاله بادام ۶۰ تا ۲۰۰ هزارتومان، هندوانه ۷ تا ۱۰ هزارتومان، ملون ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، خربزه ۲۵ تا ۴۰ هزارتومان و طالبی ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان اعلام کرد.

دارایی نژاد ادامه داد: بنابر آمار طی روزهای بارندگی ۱۵ تا ۱۷ هزارتن و در روزهای بدون بارش ۲۵ هزارتن میوه و صیفی عرضه می شود.

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۴ تا ۱۵ هزارتومان و پیاز بندرعباس ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که پیش بینی می شود در ماه آینده بازار متعادل شود.

او درباره آینده بازار میوه و صیفی گفت: بررسی ها نشان می دهد که قیمت میوه های نوبرانه نسبت به هفته های اخیر بالای ۵۰ درصد کاهش یافته و پیش بینی می شود که روند افت قیمت با افزایش عرضه میوه های نوبرانه استمرار یابد‌.

خبرنگار: آزاده محبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاهش قیمت ما ندیدیم مردم نمیتونن بخرند میوه فروش مجبور کمتر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
این وسط دلال سود میکند
سیستم از تولید به فروش کلا منسوخ است هم تولیدکننده کم پول میگیره هم مصرف کننده گران میخرد
برید ببینید مثلا ژاپن چطور کار میکنه چهارتا الگو درست پیدا کنید اجرا کنید
او اول که ۱ میلیپن بو ارز کشاورز ۱۰۰ تومنم نخریده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهرداری و زاکانی به جای اینکه در پارک مسجد بسازن اگر میوه هایی که از شهرستان برای فروش به میدان ارسال میکنند شهرداری نظارت کند و مستقیم به دست غرفه دار برساند دست دلال کوتاه خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
الان من نفهمیدم خبر گوجه سبز کیلویی یک میلیون که شده ۲۰۰ هزار، افتخار داره، یا دستاورد عظیمی هست، یا الان ما باید صف ببندیم از مسئولان تشکر کنیم که حقوق یک کارگر از ۱۱ کیلو گوجه سبز شد ۵۵ کیلو گوجه سبز ! واقعا شرم ندارید، حیا ندارید! خجالت نمی کشید از بچه هایی که عمدتا گوجه سبز دوست دارند ولی پدرشون قدرت خریدش را نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مگه قراره حقوقت بشه یک تن گوجه سبز؟ تنی می‌خوای بخوری؟ بعدشم کارگر چیه، مهندسی دکتری چیزی بشو. قیمتا بالاست اما توقع تو بالاتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تویی که کامنت میزاری توقع ها بالاست، یا خوابی، یا خودت را به خواب زدی، یا نفس ات از جای گرم بلند میشه! اگه توی تهران بودی می‌فهمیدی ۸ میلیون باید کرایه یه خونه پایین ترین جای شهر بدی، با ۴ تومان باقیمانده باید کرایه مسیر، پول قبض و ... بدی، اساسا به چیزی به اسم میوه اونم گوجه سبز نمیتونی فکر کنی! هنر کنی یه مقدار سیب آبگیری ته مونده بار بتونی بخری! فقط میتونم در حق ات دعا کنم برای یه مدت محدود درآمدت بشه ماهی ۱۱ میلیون ببینم بازم مزه پرانی می کنی، بازم شیرین بازی در میاری، توقع ات را میاری پایین یا نه! در ضمن اگه یه روزی با ماشین ددی جونت این ور اونور نرفتی و سوار اسنپ شدی تحصیلاتشون را بپرس میفهمی چنددرصدشون مهندس هستند، بامزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ناشناس ۱۷:۲۱ شانس آوردیم تو کاره ای نشدی وگرنه میگفتی توقع تون را بیارید پایین یک وعده در روز غذا بخورید! پول کوجه سبز ندارید گوجه معمولی که میتونید بخورید! اصلا بیجا کردی کارگری، تو سن ۵۰ سالگی برو کنکور بده دکترای تخصصی بگیر درآمدت را ببر بالا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
نه برادر من کسی نمی خواد کل حقوق اش را گوجه سبز کنه، ولی قیمت برنج، گوشت، میوه و کالاهای اساسی را بگیر، ببین یه کارگر با زن و یک بچه میتونی فقط شکم خودش و خانواده اش را با این قیمت ها سیر کنه!!
کم توقع !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جُک گفتی، مسلما درروزهای اول نوبرانه، قیمت‌ها خیلی بالاست، وبعد ازمدتی که می‌بینند کسی نمی خره، کم کم قیمت‌ها پایین میاد؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
سه سال است که گرانی مردم را بیچاره کرد ه هیچ نظارتی نیست در دولت قبل با اینکه سالی دوبار گرانی داشتیم بحث هفتگی امامان جمعه در مورد گرانی بود اکنون چون دولت خودی است و قیمت ها ساعتی افزایش می یابد با این وصف هیچ حرفی از گرانی در نماز جمعه نمی زنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاش این قیمت هایی که در خبرها میشنویم و میخوانیم را در بازار نیز میافتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
بله ، گوجه سبز کیلویی 500 تومن شده زیر 50 تومن . (چون داره پلاسیده میشه !)
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۵۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دوست عزیز یه چیز که توهمه جا پر شد وزیاد شد دیگه نوبرانه نیست که یه میلیون مال ماه قبل بود الان همه جا پر گوجه سبز وتوت هم توت فرنگی شده طرفای تبریز ارومیه الان همه جا آلوچه است توت هم جنوب هم همه جا توت فرنگی از این ماه میوه کلا زیاد میشه درکشور به خاطر فصل ودرنتیجه قیمت حتی میوه خارجی موز هم ازفردا میریزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
گوجه سبز ???
الوچه از گونه آلو هست. هسته به این بزرگی داره.
چیش به گوجه می خوره ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
از کشاورز باغ دار ارزان میخرن ...سودش میره تو جیب دلال میوه فروش
آخرین اخبار