اسبقیان: مبارزه با فساد در اولویت کاری وزارت ورزش و جوانان است

معاون وزیر ورزش وجوانان گفت: مبارزه با فساد در ورزش اولویت کاری وزارت ورزش و جوانان است و وزیر محترم ورزش هم در این زمینه تاکیدات بسیار جدی دارند.

محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکر هستیم که ۱۸ مجمع انتخاباتی قرار بود برگزار شود که با فضل الهی و رهنمود‌های وزیر ورزش و همکاری خوب کمیته ملی المپیک، تا الان ۱۱ فدراسیون را تعیین تکلیف کردیم. به زودی یعنی فردا هم مجمع فدراسیون انجمن‌های رزمی را برگزار می‌کنیم که دوازدهمین فدراسیون خواهد بود.

او ادامه داد: به ترتیب فدراسیون‌های تنیس و دوومیدانی هم در دستور کار هستند و سعی داریم تا پایان مرداد تمامی انتخابات‌ها را برگزار کنیم تا فدراسیونی با سرپرستی اداره نشود. این یکی از وظایف ماست تا فدراسیون‌ها برای چهار سال آینده کاری خود برنامه‌ریزی کنند.

اسبقیان درباره مجمع فدراسیون ژیمناستیک نیز گفت: امروز مجمع خوبی با حضور نمایندگان فدراسیون جهانی از جمله مدیر ارشد، مشاور ارشد و نماینده قانونی فدراسیون جهانی برگزار شد که اعلام رضایت کردند. تمام تلاش ما این بود تا مجمع طوری برگزار شود که تمام قوانین مراعات شود و همین اتفاق افتاد. از نماینده فدراسیون جهانی هم خواستیم برای شمارش آرا باشند که گفتند به نماینده وزیر ورزش و کمیته المپیک اعتماد داریم و مشکلی نیست که این برای ورزش جمهوری اسلامی ایران یک موفقیت است. 

او در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات فدراسیون انجمن‌های رزمی حتما فردا برگزار می‌شود، توضیح داد: انتخابات‌هایی که اعلام کردیم بی تردید برگزار می‌شوند و فردا حتما با برگزاری مجمع فدراسیون انجمن‌های رزمی در خدمت شما هستیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره فساد یکی از باشگاه‌های صنعتی در فوتبال ایران نیز گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که این موضوع به سال ۱۴۰۰ برمی‌گردد. امروز مبارزه با فساد در ورزش اولویت کاری وزارت ورزش و جوانان است و وزیر محترم ورزش و جوانان هم در این زمینه تاکیدات بسیار جدی دارند. روز گذشته هم یک جلسه خوب با فدراسیون پزشکی داشتیم در راستای فساد با دوپینگ در ورزش که جلسه خوبی بود. ما تاکید داریم که ورزش ما باید پاک باشد. انقلاب ما انقلاب اسلامی- فرهنگی است و قطعا سلامت محیط ورزش در اولویت کاری ما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار